Selecteer een pagina

Synnex Corporation, een toonaangevend bedrijfsprocesdienstenbedrijf, kondigde kortgeleden de voltooiing aan van de eerste afsluiting van de acquisitie van business IBM, het klantrelatiemanagement (CRM). Het IBM CRM bedrijf zal worden gecombineerd met Concentrix, een dochteronderneming van Synnex. Het bedrijf kondigde ook aan dat Christopher Caldwell is gepromoveerd tot uitvoerend vicevoorzitter en voorzitter van Concentrix Corporation en zal de gecombineerde organisatie leiden.

Kevin Murai, President en CEO van Synnex Corporation, gaf in een verklaring aan dat de transformationele overname Concentrix maakt tot een wereldspeler in de top 10 op de groeiende markt. De collectieve, sterke punten van het bedrijf op de CRM BPO markt hebben gezorgd voor een overtuigende waardepropositie, met inbegrip van een sterk team van managers en terugkerende inkomsten van IBM’s blue-chip klantenbestand.

Concentrix is nu een wereldwijde leider in klantbetrokkenheid, technologie en procesinnovatie als gevolg van de gecombineerde deskundigheid van de schaal, tools en industrie van IBM en de behendigheid, flexibiliteit, snelheid en cliëntfocus van Concentrix. Deze overname, evenals het op lange termijn strategische partnerschap met IBM, zal Concentrix in staat stellen organisaties innovatieve oplossingen te bieden, evenals de klantbetrokkenheidmogelijkheden te onderscheiden van hun concurrenten.

Chris Caldwell, president bij Concentrix Corporation, gaf in een verklaring aan dat door het inschakelen van hun klantstrategie en de ondersteuning van transacties met operationele excellentie de basis is voor het bedrijfssucces. Deze inschakeling blijft zorgen voor de vergroting van de portefeuille, leveringsvermogen en geografische bereik om wereldwijd innovatieve, hoogwaardige interacties te leveren.