Selecteer een pagina

Na een succesvolle lancering van Dodge website eind 2008 zijn dit voorjaar ook de vernieuwde websites van Chrysler  en Jeep live gegaan op het site-supply cms.

De websites worden gehost op de high availability omgeving van site-supply en maken uiteraard gebruik van het site-supply cms. site-supply realiseerde ook de HTML/CSS voor de verschillende websites.

Het site-supply cms is makkelijk genoeg voor marketeers en technisch genoeg voor techneuten.
Zo kunnen marketeers van Chrysler alle onderdelen van de website vrij aanpassen, van de menustructuur tot teksten en afbeeldingen tot de configuratie van de Flash elementen. Voor marketingdoeleinden kunnen ze zelf banners plaatsen, verkorte actie-urls aanmaken, enquete- of aanvraagformulieren maken, etc. De huisstijl blijft daarbij te allen tijde gewaarborgd door de strikte scheiding van content en vormgeving. Omdat alle websites binnen één installatie van het cms draaien kunnen de marketeers via single sign-on makkelijk tussen de verschillende websites switchen.

Om de verhuizing technisch naadloos te laten verlopen regelt het site-supply cms ook de redirects van oude urls naar nieuwe urls (standaard functie) zodat bezoekers geen 404 pagina te zien krijgen en opgebouwde pageranks behouden blijven. De nieuwe urls zijn standaard zoekmachinevriendelijk.

Eerder tekende site-supply al voor de realisatie en hosting van alle dealerwebsites van Mercedes-Benz. De dealerwebsites draaien op hetzelfde platform en maken dus gebruik van het zelfde cms.