Selecteer een pagina

CRMnext is de nummer 1 uitwisselbare cloud CRM software die nu is voorzien van geavanceerde projectmanagementfunctionaliteit om organisaties te helpen hun projecten te stroomlijnen. Door CRMnext te gebruiken worden tijd en kosten niet overschreden. De nieuwe projectmanagementfunctionaliteit zal organisaties helpen door uitgebreide projectmanagementmogelijkheden beschikbaar te stellen voor het plannen, organiseren, managen en het traceren van taken, hulpmiddelen en afhankelijkheden om succesvolle en winstgevende projectuitvoering te verzekeren.

De uitgebreide projectmanagementfunctionaliteit zal organisaties voorzien van een flexibele kaderregeling binnen CRMnext om budgetten, planningen, uitgaven, status rapporten en hulpmiddelenplanning bij te houden. CRMnext brengt ook slimme grafische rapporten met zich mee voor verschillende projecten. Het CRMnext systeem laat hierbij kritische taken, afhankelijkheden, escalaties, tijdlijnen en hulpmiddelen zien. Organisaties die CRMnext gebruiken kunnen projecten op meerdere niveaus creëren en onderhouden voor diepgaande projecttracering. De nieuwe projectmanagementfunctie zal organisaties in staat stellen om gemakkelijk vereisten en taken toe te voegen aan de planning en om documenten die betrekking hebben op meerdere projecten te traceren en te managen.

Dr. Manoj Kumar, productarchitect bij CRMnext: “Doordat organisaties toegang hebben tot een geavanceerde projectmanagementfunctionaliteit, kunnen zij afwachtende taken per medewerker traceren, mijlpalen die in aankomst zijn identificeren en medewerkersprestaties monitoren, zodat projecten in uitvoering succesvol kunnen worden afgerond. CRMnext biedt teamleden ook de gelegenheid om gemakkelijk via een intuïtieve gebruikersinterface samen te werken aan belangrijke projectzaken, ook al zijn zij verspreid over verschillende regio’s.”