Holland Casino last campagnes aan customer lifecycle

Holland Casino gaat campagnes vast lassen aan de customer lifecycle.  Hiernaast wil de onderneming dat  de e-mail een cruciale rol binnen de digital marketingactiviteiten van de onderneming gaat spelen. Om dit te kunnen implementeren is de samenwerking aangegaan met Tripolis Solutions, leverancier van marketingbureau Add to Favorites en e-mailoplossingen.Het nieuwe e-mailplatform dat Holland Casino gaat uitbuiten wordt gekoppeld met de reeds aanwezige crm-oplossing Infor Epiphany.

Hierdoor worden de e-mailcampagnes en -uitingen gepersonaliseerd en op basis van de voorkeur van de ontvanger ingezet op de geschikte momenten.  Add to Favorites verzorgt de totstandkoming van het nieuwe systeem en zet voor de opmaak en verzending van de e-mailcampagnes de multichannel dialogue marketing software van Tripolis Solutions in.  Behalve Tripolis Dialogue wordt ook Tripolis Pixylon ingezet voor het kunnen bijleggen van dynamische content in e-mails.

Allard Vogelpoel, manager crm bij Holland Casino zegt: “Een belangrijke pijler voor onze directe marketingcommunicatie zijn e-mailcampagnes die zijn afgestemd op de behoefte van de gast. Gasttevredenheid staat daarbij voor ons centraal. Door de koppeling van Tripolis Dialogue met Infor Epiphany benutten we e-mailmarketing optimaal. Op basis van reacties van gasten ontwikkelen we onze campagnes en acties continu. “

Paste your AdWords Remarketing code here