Selecteer een pagina
van het NederlandsKennisCentrum

Het internet staat bol van de informatie over bedrijfssoftware. Maar welke informatie is nu werkelijk relevant? En hoe begint een succesvolle zoektocht naar de juiste (software) oplossing eigenlijk?

U bent niet enige met deze ICT vragen. Daarom biedt het NederlandsKennisCentrum een oplossing. We organiseren meerdere keren per jaar een zogeheten ICT Kennisdag, gratis en speciaal voor u. Want, het wiel opnieuw uitvinden, dat is niet nodig!

Op een ICT Kennisdag gaat u in gesprek met de echte experts van de softwareoplossingen. Kenners dus, geen verkopers. Verder ontmoet u gelijkgestemde bedrijven. Mensen die ook op zoek zijn naar de juiste oplossing, bedrijven uit dezelfde branche, of van dezelfde grootte.

Een ICT Kennisdag bestaat uit twee elementen:

Expertgesprekken:

De expertgesprekken zijn persoonlijk maatwerkgesprekken met experts, specifiek gericht op uw businesscase. U krijgt goed advies, inzicht in eventuele bottlenecks en als het even kan een oplossing. De experts zijn geen salesmensen, maar echt experts van hun software. Dat geeft het gesprek een andere, objectievere dynamiek en kunt u veel beter bepalen of de software oplossing een match is.

Ontmoeten en kennis delen:

Er is voldoende ruimte voor ontmoeting en kennis delen. U ontmoet en spreekt bedrijven uit uw branche en gelijkgestemden en vooral mensen die, net als u, de juiste softwareoplossing zoeken, of al gevonden hebben!

Wit u wel meedoen, maar niet op de voorgestelde data?

Informatie & programma
ICT Kennisdag:

  • Uw programma wordt op maat gemaakt.
  • De Kennisdag bestaat uit een ochtend- of middagprogramma van 4 uur.
  • Op een centraal gelegen locatie.
  • Een lunch is inbegrepen.
  • De expertgesprekken zijn 1-op-1 en duren ongeveer 45 minuten.
  • Er is voldoende ruimte voor ontmoetingen met gelijkgestemden
  • Het maximale aantal bezoekers is 18.

Meld u hier gratis aan voor de kennisdag.

Bezoekers

Evaluatiecijfer

Georganiseerde kennisdagen

Kilo CO2 bespaart

5.000+ Kopjes koffie

Bij het NederlandsKennisCentrum spelen referenties een cruciale rol om vraagstukken te kunnen matchen. Niet meer dan logisch dat wij ook onze referenties tonen. Dit zijn ze echt niet allemaal (we hebben meer dan 8.000 bedrijven geholpen sinds 2008) maar we wilde het bij 1 pagina houden. Mocht u in contact willen komen met een referentie, vraag ons gerust om de naam van de contactpersoon en we helpen u graag verder!

Autovision
Holzmann audio
GeDe
Yanga
2bruder
API International B.V.
Life and Health
Uniseeds
Invent Design
Shots Media
IBB Amsterdam
Fun2give
Stockpoint BV
Eijffinger
Burkely
BW&S B.V.
ChromeBurner
Breustedt Chemie B.V.
Loodswerk
Tonar International
Veba Event Products
H2o-Plus
Atece
Bergtoys
LEMMtech
Bax-shop.nl B.V.
Wijlhuizen
Inashco B.V.
Paagman Den Haag B.V.
Telecom
zemic europe bv
Stas phs
Artinis B.V.
Oc Max
Fleurdecafe
Suparator/Esselent Solutions
Jopa Racing Products B.V.
Twentheplant
Picket
NFGD Zoetermeer B.V.
TrustLube B.V.
Ned-Personeel
zorgdesq
KH Engineering B.V.
Vrieling Assurantiën B.V.
Danenberg
Mat Afbouw
De Struun hoeve
Globe Demolitiongroup bv
Bloem-Group
Willems Winssen
Nkm
Sustainer Homes
De Jong Ursem
Elkem Distribution Center B.V.
Brightingale
Greyfriars
Coffee@work B.V.
CPC Computers
Deco project Europe B.V.
EMS Pay
2da
Blus Support
Intero-integrity
LBA Civiel B.V.
Nen
SMT Ware
Cuyten
DKTP informatietechnologie
MHB Event Facilities B.V.
Portbase
NCardia
Spijker Creative
Adcim B.V.
Xiltrix
Heat transformers
The Blue Factor B.V.
Peer Administratie
SRS software
Maatvoeren & Landmeten BV
Sopheon N.V.
Dynamar BV
IVA Groep B.V.
Wolven Paper Products
Zonnegilde B.V.
Moovs
Frankie and liberty
PFM Footfall intelligence Group
Cerbieo
Rsvo-Alarmering
Kenter
Bprocare
The fctre
Volker Wessels Telecom
Jordex Shipping & Forwarding B.V.
Wijnne Barends
Milatrans
Lcwadvies
Universal-Corrugated
Groneman B.V.
Van Kerkhof Metaalbewerking
Kaltenbach
Hofplein Rotterdam
Landal
Hete Peper
Koninklijke Smals
Streeklab Haarlem
Ncontrol
F&F Verpakkingen
Noviflora
Goossens Wonen en Slapen
Ahlmann Nederland BV
ZEP B.V.
Hydynamic Holland B.V.
Nebig
Lott Gioielli
Veilingsylvies
Bek
Brosens metaal
Veromatic
Arplas Europe B.V.
Van der Most
de Waal Kozijnen
Kubo
Madaga
Metaglas
Peecon
Ledframes
Martinez Chocolade
Conwad
Koninklijke Eijsbouts Klokkengieterij
Reymerink/Stoutgroep
Getyessed/Hoogesteger
Noizezz
Hz Solutions
LouwersHanique
Seatec (subsea systems)
Colson
Joannusmolen Nutrition B.V.
Qreenno
Delicia
Bolt Mobility B.V.
Belgraver
Agridek Afdeksystemen
Vekopak B.V.
Arco
Schell Industries B.V.
Carbon x
Secrid
Dilegno
VTS Technical Engineering B.V.
Men at Work
ARV Group B.V.
The dinghsweert
SOFTWARE OPLOSSINGEN:
4PS
A.B. software & consultancy
Aap Software
Abas
Abecon Informatiesystemen B.V.
ACA
ACADON
Acto Informatisering B.V.
Adfocom Automatisering B.V.
Admicom
AFAS Software
Agiliq
AGP Business Software
Agro IT
Alfa Beta solutions
Asecom
B-informed_OdooGoldPartner
BizzCloud Nederland
BlackSnow
Blisss
Blue Horseshoe
Bouw7
BouwVision (by Herke ICT Group)
Breinwave
BrightBlocks B.V.
CNOC
Compri
Consolit
Ctac
Dave Vision
Didata
Digitaal Kantoor
Domani Business Solutions B.V.
DSA Global Solutions
Dycotrade
Dynamics 4 Business
E-Litt
Efficy
EFI
ENK Software
Exact Globe Synergy
Exact Online
Faect
Fast Four B.V. – NetSuite
HB Software
Hellebrekers Technieken
Impulsum Group
Inventive Software
itelligence
ITON
Juicy Pear Dynamics
King
Kraan Software
Logic Vision
Logres SAP Business One
Macroscoop
Microsoft
MPrise
NAVConsultants
Neobis Business Software Solutions
Netsuite Benelux
Newbase B.V.
Newway
Newway Services
Onestein
OntwikkelingInEenvoud (Oi1)
Pantheon Oculus Online ERP
Petit
Pixelzebra Solutions
Prodin Business Solutions
Prodware Nederland
ProfitManager
Profity
Proteus
QAD
Rainbow Solutions
RBK Group
Ridder
RPO ICT Oplossingen
Silver Essence
Simplicate
Sw Solutions
Teamleader
Tegos
The Partner Sales Microsoft
The Tegos Group
Trimergo Software
Uniconta Nederland BV
Unit4
Van Meijel Automatisering
Vanenburg Software
Visual Systems (Rental Dynamics)
WSB Solutions
Xiptra
Xperit Navision

met nog 8000+ volgend

“Een gratis ICT Kennisdag? Waar zit het addertje onder het gras?”
Heel simpel. Er is geen addertje. Het NederlandsKennisCentrum is een onafhankelijke kennisorganisatie. Voor de organisatie van de ICT Kennisdagen ontvangen we wel een bijdrage van leveranciers. Deze bijdrage is voor alle deelnemende softwareleveranciers gelijk. Zo waarborgen we onze onafhankelijkheid.
“We zijn ons nog aan het oriënteren. Is het dan wel zinvol?”
Ja, juist dan is het zinvol om deel te nemen. Doordat u met een expert spreekt en niet met een verkoper, is het mogelijk uw specifieke situatie voor te leggen en de juiste beginstappen te definiëren. Een expert kan u verder helpen met de zoektocht naar de juiste softwareoplossing.
“Wat houdt een persoonlijk programma in?”
De programma’s zijn persoonlijk. De Expertgesprekken zijn maatwerk, speciaal gericht op uw bedrijfsprofiel en vraagstuk. Dit betekent dat een expert speciaal voor u naar de ICT Kennisdag komt. Het is daarom van belang dat u ook daadwerkelijk aanwezig bent. Kunt u onverhoopt niet komen, meld u dan tijdig af.
“Wat is het doel van zo’n ICT Kennisdag?”
Ons doel is om u verder te helpen in de zoektocht naar de juiste softwareoplossing. Het wiel opnieuw uitvinden, dat is niet nodig! De Expertgesprekken helpen u aan een heldere case en wijzen u de weg naar de juiste software (en leverancier).
Via deze weg wil ik jullie nogmaals danken voor de snelle actie, reactie en invulling van de kennisdag. Het heeft geleid tot nieuwe waardevolle inzichten en heeft de snelheid in het selectie project gehouden. Wij zijn zeer tevreden en de eerste bezoeken / afspraken, verdere kennisoverdrachten met ERP leveranciers hebben al plaats gevonden. Bovendien staat er voor de komende weken veel gepland. We houden de vaart erin!

Bovenstaande feedback van een tevreden klant die ik graag wil meegeven.

Vincent Zeilstra
Interim manager Seatec subsea systems BV
  • Iedereen
  • 1-5 werknemers
  • 100-500 werknemers
  • 25-50 werknemers
  • 5-25 werknemers
  • 50-100 werknemers
  • 500-1500 werknemers
  • Arbeidsbemiddeling
  • Bouw
  • Dienstverlener
  • Fashion
  • Groothandel
  • Installatiebranche
  • Logistiek
  • Productie
  • Retail
  • Verhuur
  • Voeding
  • Bod NederlandsKennisCentrum meerwaarde? Zeker, anders was ik nu nog steeds online aan het zoeken....... Lees meer.....
    Niki Boone
    Bastion Collections
    Niki Boone
    Bastion Collections

    De organisatie is een groothandel is in linnen, servetten, kopjes en servies.

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed. Fijn gesprek waarin alles duidelijk is. En adviseur heeft heel goed de onderneming in kaart kunnen brengen. Voelde zich echt aan de hand genomen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Prima document, maar de echte waarde kwam uit de gesprekken

    Kwaliteit Matches
    Mooie partijen gesproken die allemaal goed aansloten. Wellicht 1 partij die iets teveel administratief gefocused was. Iedereen die ze gesproken heeft was zeer fijn als gesprekspartner en wisten zich goed aan te passen aan haar kennisniveau.

    Meerwaarde
    Zeker, anders was ze nu nog steeds aan het zoeken online

    Zou je het NKC aanbevelen
    Ja

    Verbeterpunten
    Misschien op locatie langskomen voor de intake. Vroegen nu 575 voor online maar zou 1000EUR+ voor langskomen qua intake etc best wel over hebben omdat ze hier de meerwaarde wel van inziet.

  • Zou je het NKC aanbevelen JA ABSOLUUT Lees meer...
    Chantal Smans
    Riotech rioleringmateriaal
    Chantal Smans
    Riotech rioleringmateriaal

    Verhuur en verkoop van rioolafsluiters. Hoofdzaak is verhuur.  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Een hele bom aan informatie. Ging soms iets te snel, zeker omdat het op de vrijdag eind van de dag. Hadden graag soort verslag gehad erna. Waardevolle informatie die meteen al meer inzicht en richting gaf. 

    Kwaliteit Matches
    Goed gematched allemaal. Professionele partijen die serieus naar de case hebben gekeken en met oplossingen zijn gekomen

    Meerwaarde
    Jazeker. Door het NederlandsKennisCentrum bleek er veel meer goede matches beschikbaar te zijn.

    Zou je het NKC aanbevelen
    Ja absoluut

     

  • Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen? JA ABSOLUUT! Lees meer....
    Xavier Olivers
    Olivers Specialisteiten
    Xavier Olivers
    Olivers Specialisteiten

    De activiteiten van de organisatie zijn: Productie en verkoop van bonbons en chocolade, confiserie, koek en banket

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel veel informatie en daar was veel energie voor nodig om te kunnen verwerken. Dit omdat ze niet echt veel expertise op dit vlak hebben. Nadat alles bezonken was en een plek had gekregen kwam ook goed naar voren hoe waardevol het was. 

    Kwaliteit Matches
    Goede partijen gesproken die allemaal een professionele insteek hadden en daaruit een goede selectie kunnen maken.

    Meerwaarde
    Jazeker! Zonder de hulp van het NederlandKennisCentrum nooit deze partijen gesproken.

    Zou je het NKC aanbevelen
    Ja absoluut!

    Verbeterpunten
    Nee, wel een suggestie voor een naam in plaats van NKC namelijk De Software Makelaar.

    :

  • Adviseur wist heel snel te pinpointen wat zou passen en wat de knelpunten waren Lees meer....
    Danny Scheres
    Sanitair en Tegelcentrum Weert
    Danny Scheres
    Sanitair en Tegelcentrum Weert

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed, iemand met extreem veel kennis van zaken. Wist heel snel te pinpointen waar ze naar op zoek waren. Sterke sparringspartner.

    Kwaliteit adviesrapport
    Heel fijn document maar de vragenlijst en strategie was nog beter.

    Kwaliteit Matches
    Heel verschillende maar allemaal sterke propositie die goed aansluiten bij hun wensen. Vooral de kleinere partijen waren heel prettig omdat die echt kwamen helpen.

    Meerwaarde
    Zeker absoluut

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten
    Nee schiet niets te binnen. Was gewoon heel prettig om een onafhankelijke sparringpartner te hebben.

  • Of we het NederlandsKennisCentrum zouden aanraden? Dat hebben we al gedaan bij een collega bedrijf! Lees meer....
    Frans Esteje
    Bouwteam Aalsmeer
    Frans Esteje
    Bouwteam Aalsmeer

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Zeer prettig en heel functioneel ervaren. Kwam echt over als iemand die heel goed weet wat er in de markt gebeurd maar wist dat ook nog eens goed over te brengen. Ging af en toe wat snel maar was daarin goed te corrigeren. Sterk verhaal en vond heel snel aansluiting.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Zit heel goed in elkaar, overzichtelijk, structuur en super leesbaar. Inhoud snijdt hout en was voor hun perfect. Super goed deelbaar. Zeker voor de bouwbranche

    Kwaliteit Matches:
    Hebben boven verwachting gepresteerd voor hen. Iedereen heeft zich zeer goed voorbereid. Iedereen was heel goed op de hoogte wat de uitvraag was. Goede presentaties, goede vraagstelling, goed nagezonden van documentatie.

    Meerwaarde
    Absoluut geen twijfel over mogelijk

    Wordt het NederlandsKennisCentrum aangeraden?
    Hebben ze al gedaan bij een collega bedrijf.

    Verbeterpunten?
    Wellicht de vragenlijst op tijd aanleveren maar dat werd goed opgelost uiteindelijk.

  • Goede mix van oplossingen waarbij je pas echt een shifting kan maken als de presentaties zijn geweest. Lees meer.....
    Frans van der Let
    Climalux CLX
    Frans van der Let
    Climalux CLX

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Goed en vlot advies gesprek. Het was al snel duidelijk dat er een compleet beeld gegeven kon worden van de problematiek zoals vastgelegd bij de intak en wat vervolgens gebruikt is bij het matchen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Het adviesrapport was minder gedetailleerd dan het adviesgesprek maar goed deelbaar.


    Kwaliteit Matches
    Goede mix van oplossingen. Het bijzonder was dat na onderzoek van het rapport ze favorieten hadden die na de gesprekken uiteindelijk onderaan stonden. Top to bottom goede partijen dus maar heel goed om iedereen dus eerst te spreken alvorens een schifting te maken.

    Meerwaarde
    Ja, ze waren zelf niet op zo'n volledige lijst gekomen.

    Wordt het NederlandsKennisCentrum aanbevolen?
    Ja

  • Niet alleen bevestiging van wat er binnen de organisatie leefde maar ook nieuwe inzichtingen! Vanuit bedrijfsbeleid is de organisatie en contactpersoon anoniem maar bekend bij redactie NederlandsKennisCentrum
    Internationale retailer met meer dan 1.000 winkels
    Internationale retailer
    Internationale retailer met meer dan 1.000 winkels
    Internationale retailer

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel prettig gesprek wat twee kanten op heel open was wat super efficiënt en goed werkte. Hiermee meer inzicht in de mogelijkheden, wat super fijn was

    Kwaliteit adviesrapport
    Goede opsomming van leveranciers waarbij ook out of the box meegedacht werd.

    Kwaliteit Matches
    Heel fijn een objectieve blik te krijgen op de eigen kennis en ervaring en dat deze deels overeenkwam

    Meerwaarde
    Ja zeker veel bevestiging kunnen geven maar ook nieuwe inzichten

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja absoluut

  • Door de ondersteuning vanuit NederlandsKennisCentrum een snel en efficiënt traject! Uiteindelijk gekozen voor een oplossing via het NKC geïntroduceerd en die anders nooit gevonden was. Contactpersoongegevens bekend bij redactie NKC
    Meubelspuiterij van der Wolf
    Meubelspuiterij van der Wolf
    Try to add some panel text for this testimonial 😉
  • Super goede mix van oplossingen en vonden het zeer knap van het NederlandsKennisCentrum dat ze hier toe waren gekomen. Dit had ze niet verwacht. Lees meer....
    Hilda Bolkenbaas
    Sloecentrale
    Hilda Bolkenbaas
    Sloecentrale

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed gesprek waar het bijna fascinerend was hoe goed hun casus in kaart werd gebracht. Alle partijen werden perfect uiteengezet en klopte heel goed bij de realiteit tijdens de gesprekken.

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk en mooi rapport die dankzij het adviesgesprek als goed naslagwerk diende.

    Kwaliteit online afspraken
    Hoewel zeer uiteenlopend qua stijl wel allemaal zeer sterk en iedereen was goed op de hoogte van hoe Sloecentrale in elkaar stak en waar ze mee worstelen en konden snel schakelen naar de oplossing.

    Kwaliteit Matches
    Super goede mix van partijen en vonden het zeer knap van het NederlandsKennisCentrum dat ze hier toe waren gekomen. Dit had ze niet verwacht.

    Meerwaarde
    Ja zeker!

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja zeker! Perfect de Gap tussen wat we niet wisten en wel nodig hadden opgevuld.

    Verbeterpunten ?
    Nee eigenlijk niet.

  • Wij hadden dit niet alleen gekund. Heel veel kun leren van het NederlandsKennisCentrum en hadden totaal anders gegaan als we niet de hulp hadden gehad. Waren 100% beter voorbereidt! Lees meer....
    Jimmie van der Veen
    Inuteq
    Jimmie van der Veen
    Inuteq

    Kwaliteit adviesgesprek
    Duidelijk gesprek zeker omdat de materie eigenlijk heel nieuw voor hen was. Duidelijke uiteenzetting van het traject. Goed inzicht gekregen waar men op moesten letten. Vragenlijst had wellicht iets specifieker gekund.

    Kwaliteit adviesrapport
    Helder document. Redelijk generiek en wellicht mistte het wat diepgang. Maar als naslagwerk zeer bruikbaar.

    Kwaliteit online afspraken
    Prettige gesprekspartner en een heel helder beeld gekregen van allemaal.

    Kwaliteit Matches
    Mooie uiteenlopende mix van totaaloplossing tot modulair pakket. Heel fijn.

    Meerwaarde
    Absoluut wij hadden dit niet alleen gekund. Heel veel kun leren van het NederlandsKennisCentrum en hadden totaal anders gegaan als we niet de hulp hadden gehad. Waren 100% beter voorbereidt!

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja.

    Verbeterpunten ?
    Nee een heel helder en prettig proces waarin het fijn was de regie uit handen te geven.

  • Door de beperkte aanwezige kennis, was de informatie van het NederlandsKennisCentrum zeer welkom. Lees meer...
    Bea Barsingerhorn
    Werkom
    Bea Barsingerhorn
    Werkom

    Kwaliteit adviesgesprek
    Blij verrast dat hij zich zo verdiept had in de organisatie en dat hij heel snel kon aangeven kon aangeven wat de problemen waren. Stelde heel erg goede vragen en had enorm veel kennis.

    Kwaliteit adviesrapport
    Heel fijn rapport om te gebruiken en heeft hen heel erg geholpen. Zeker met de beperkte kennis die ze hadden en werkte heel goed als leidraad voor de gesprekken te samen met de uitstekende vragenlijst.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima heel goed voorbereid en zijn inmiddels goed gewend aan het online ontmoeten.

    Kwaliteit Matches
    Perfecte mix voor hen op dat moment.

    Meerwaarde
    Absoluut

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja zeker

    Verbeterpunten?
    Geen zijn heel blij met onze dienstverlening zoals die is

  • ERP selecteren is geen dagelijkse bezigheid en dan is het ideaal om snel en betrouwbaar de juiste informatie kan krijgen. Lees meer.....
    Michael Stam
    JPG Hulsebosch
    Michael Stam
    JPG Hulsebosch

    Kwaliteit adviesgesprek
    Wij waren in het begin nog terughoudend. Het mooie was dat direct het verdienmodel is toegelicht en dat was zeer verhelderend en nam alle reserveringen weg.
    Heel veel detail en vakkennis aanwezig waar veel respect voor is om daarvan op de hoogte te blijven. Zeer verhelderend en duidelijk gesprek.

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk, overzichtelijk en goed onderbouwd document.

    Kwaliteit online afspraken
    Het grootste gedeelte was heel goed voorbereid en liet precies zien wat er nodig was.
    Sommige gesprekken sloegen de plank mis omdat de voorbereiding wellicht minder goed was.
    Niet iedereen had vooraf contact opgenomen en wellicht dat ze daar meer winst hadden kunnen behalen om beter aan te sluiten bij de wensen van onze organisatie

    Kwaliteit Matches
    Een goede selectie van de partijen waar ze zelf nooit op hadden gekomen.

    Meerwaarde
    Ja zeker.

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja absoluut!

    Verbeterpunten ?
    Michael wil nog benadrukken dat het verdienmodel en de onafhankelijk echt volledig elkaar ondersteunen. Dus nog meer uitdragen zou nog meer brengen. Zij kwamen in een wereld waar ze geen verstand van hadden dus om een echt onafhankelijke partner te hebben die je aan de hand kan nemen en die je kan vertrouwen is een heel prettig gevoel en het verdienmodel is daarin de sleutel. Super tevreden over de ondersteuning en geen verbeteringen nodig.

  • Een lijst met echt relevante leveranciers die allemaal een goede oplossing hadden voor onze problematiek! Lees meer...
    Sophie Frenkel
    Land Life Company
    Sophie Frenkel
    Land Life Company

    Kwaliteit adviesgesprek
    Een mooi en uitgebreid gesprek en er werd echt aandacht besteed aan het bedrijf en de processen. Voelde zich goed gehoord. Ging soms iets te snel.

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk document. Goede uiteenzetting.

    Kwaliteit Matches
    Hele goede mix. Echt relevante partners die allemaal een goede oplossing hadden voor onze problematiek.

    Meerwaarde
    Ja zeker. Überhaupt al door het aanbod dichterbij te brengen. Veel partijen die ze zelf nooit hadden overwogen. En enorm veel tijd bespaart.

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja, het verdienmodel van het NederlandsKennisCentrum is een absolute win win voor iedereen. De dienstverlening is heel veel waard omdat ze er zelf nooit op waren gekomen deze partijen te spreken.

    Verbeterpunten?
    Nee

  • Snel en efficiënt relevante informatie met een enorme tijdswinst! Lees meer...
    Niels Kleinnibbelink
    Function Control
    Niels Kleinnibbelink
    Function Control

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel prettig. Kort genoeg om er tijd voor vrij te maken en intensief en diepgaand genoeg om met vertrouwen los te laten.

    Kwaliteit adviesrapport
    Goed startpunt maar mocht nog wel een niveau meer gedetailleerder

    Kwaliteit Matches
    Goede gesprekspartners voor de casus en iedereen was heel professioneel.

    Meerwaarde
    Ja zeker, deze partijen hadden ze anders nooit gevonden.

    Aanbevelen van het NederlandsKennisCentrum?
    Ja!

  • De enorme brij aan mogelijkheden is perfect door de trechter van het NederlandsKennisCentrum gegaan en heeft ons een zeer behapbaar en perfect aansluitende gesprekspartners opgeleverd. Lees meer.....
    Jan Henk van Noord
    Go Hammerhead
    Jan Henk van Noord
    Go Hammerhead

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies: 

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel prettig in het contact met NederlandsKennisCentrum. Super straightforward wat heel prettig is. Heel veel kennis die op hem afkwam wat wel als zeer prettig werd ervaren. Veel vertrouwen in het NederlandsKennisCentrum tijdens de gesprekken omdat hij echt voelde dat zijn belang werd gediend.

    Kwaliteit adviesrapport
    Bondig en kort en krachtig. Werkte goed in samenwerking met het adviesgesprek. Zonder gesprek zou het wellicht te beknopt zijn. Voor de fase van kennismakingsgesprekken was het de perfecte inhoud.

    Kwaliteit online afspraken
    Prettig en zeer goed te doen.

    Kwaliteit Matches
    Hele verschillende partijen die perfect daardoor de markt weergaven en met 5 gesprekspartner heel sterk aantal om terug te kunnen schalen naar een behapbaar aantal.

    Meerwaarde
    Ja zeker, de enorme brij aan mogelijkheden is perfect door de trechter van het NederlandsKennisCentrum gegaan en heeft ons een zeer behapbaar en perfect aansluitende gesprekspartners opgeleverd.

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja

  • Hele goede en onverwachte mix van matches, waardoor er een heel goed duidelijk beeld ontstaat van wat er mogelijk is. Lesse meer....
    Christian van Someren
    VS rubber
    Christian van Someren
    VS rubber

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies: 

    Kwaliteit adviesgesprek
    Er werd absoluut de tijd genomen en goed geluisterd en de juiste informatie werd geïnventariseerd. .

    Kwaliteit adviesrapport
    Goed rapport, helder, duidelijk en bruikbaar

    Kwaliteit online afspraken
    1 leverancier op locatie langsgekomen en de andere online. Dit werkte goed al werkt het langs laten komen toch nog net iets beter. 

    Kwaliteit Matches
    Heel goed. Mooie mix waardoor er een heel goed duidelijk beeld ontstaat van wat er mogelijk is.

    Meerwaarde
    Ja, absoluut veel bevestiging voor de organisatie om stappen te nemen. Als recycling organisatie in de rubber is er niet zo 1,2,3 een standaard oplossing te vinden. 

    Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten ?
    Wellicht kon de informatie naar de leveranciers nog duidelijk aangezien 1 partij niet duidelijk genoeg wist dat Belgische boekhouding een echte must was.

  • Goed gesprek. Was fijn om eigen informatie en inzicht nog een scherper te krijgen door zeer terechte en goede vragen. Lees meer....
    Michiel Koopmans
    Lantor
    Michiel Koopmans
    Lantor

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek. Was fijn om hun eigen informatie en inzicht nog een scherper te krijgen door zeer terechte en goede vragen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Prima document. Prima deelbaar!

    Kwaliteit online afspraken
    In maart had hij iedereen in persoon willen ontmoeten maar door corona staat hij er nu wel voor open om dit online te doen. Was een goede vervanging van fysiek maar de interactie ontbreekt wel een beetje. Overigens wel een prima middel om preselectie te doen om te bepalen wie je fysiek gaat spreken.

    Kwaliteit Matches
    Zeer goed, iedereen kan oprecht de juiste oplossing aandragen wat hun de luxe geeft om op hele andere elementen te gaan focussen.

    Meerwaarde
    Zeker.

    Verbeterpunten?
    Nee

  • Meerwaarde Absoluut! Heeft 2 partijen kunnen toevoegen aan zijn top 3 dus zeker zeer behulpzaam geweest. Lees meer....
    Niek Kimenai
    IFC Contracting
    Niek Kimenai
    IFC Contracting

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Prettig gesprek. Echter is er wel als gevolg van dat gesprek teveel aandacht gevestigd op maar 1 aspect van de organisatie waardoor de totaaloplossingen voor de uitzendbranche wat minder aanbod kwamen (is later rechtgetrokken). 

    Kwaliteit adviesrapport
    Kort en duidelijk document.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima te doen. Ervaring met Google Meets was stukken beter dan met Teams maar dit had ook met de beschikbare hardware te maken.

    Kwaliteit Matches
    Goede matches maar zoals eerder aangegeven hadden ze graag meer uitzend specifieke totaaloplossingen gesproken.

    Meerwaarde
    Absoluut. Heeft 2 partijen kunnen toevoegen aan zijn top 3,dus zeker zeer behulpzaam geweest.

    Verbeterpunten?
    Geen verbeterpunten anders dan eerder genoemde. Dit is vervolgens goed opgepakt waardoor een veel betere opvolging plaatsvond. 

  • Adviseur had meteen een goed beeld en dat bleek ook absoluut te kloppen bij de matching. Lees meer....
    Edwin Rutten
    DTNW installatietechniek
    Edwin Rutten
    DTNW installatietechniek

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel gezellig en goed. Adviseur had meteen een goed beeld en dat bleek ook absoluut te kloppen bij de matching. Probleemstelling was goed begrepen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Goede samenvatting van alles dat er besproken is en wat er speelde. Goed te delen document.

    Kwaliteit online afspraken
    Merkte dat online wel heel snel gaat en er minder gelegenheid was om tussendoor vragen te stellen dan bij fysiek. Het vermoeden bestaat dat bij online de presentator minder goed non verbale communicatie kan zien en daardoor ook niet goed kan inhaken op een vragende gezichtsuitdrukking.

    Kwaliteit Matches
    Uitstekende mix, ook de mismatches hebben veel inzicht gegeven.

    Meerwaarde
    Absoluut, had nooit op deze lijst gekomen.

    Verbeterpunten ?
    Geen.

  • Meerwaarde: Absoluut, zijn tot beter inzicht gekomen en daardoor ook naar andere oplossingen gaan kijken. Lees meer...
    Jan Vianen
    Marcadus
    Jan Vianen
    Marcadus

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek.

    Kwaliteit adviesrapport
    Netjes en goed deelbaar. Direct duidelijk.

    Kwaliteit online afspraken
    Goed te doen en uiteindelijk deed het niet onder voor fysiek.

    Kwaliteit Matches
    Prima lijst. 1 leverancier paste niet, van de grond af opbouwen was niet echt een optie voor deze organisatie.

    Meerwaarde:
    Absoluut, zijn tot beter inzicht gekomen onder andere dat ze een oplossing voor hun primaire proces willen, namelijk de registratie van de recycle activiteiten en niet zozeer de handel ervan. 

    Verbeterpunten?
    Overdracht van informatie wellicht. De leveranciers stelden af en toe dezelfde vragen die wij reeds hadden gesteld. (hij gaf al aan dat dit waarschijnlijk niet aan ons lag maar meer aan de voorbereiding van de leverancier).

  • Prima selectie en een mooie mix van matches! Lees meer...
    Henk Vonk
    Actatrio
    Henk Vonk
    Actatrio

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Kwaliteit adviesgesprek
    Alweer een tijd geleden maar een goed gesprek.

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk document, gedeeld met de finance en die had ook geen vragen.

    Kwaliteit online afspraken
    In het begin even wennen maar daarna goed te doen. Iedereen behalve Exact heeft ook iets laten zien.
    Vond online uiteindelijk een goed pre selectie middel om de fysieke afspraken mee te selecteren.

    Kwaliteit Matches
    Prima selectie en een mooie mix.

    Meerwaarde
    Zeker, partners die hij nooit zelf had gevonden.

  • Hele prettige samenwerking die hun een heel stuk verder heeft gebracht met partijen die ze zelf nooit hadden bedacht. Lees meer....
    Vincent Tieleman
    Tieleman Zwembad techniek
    Vincent Tieleman
    Tieleman Zwembad techniek

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Algemene indruk traject:
    Zeer positief.

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Goed bevallen, adviseur heeft duidelijk de organisatie in de juiste richting kunnen wijzen. Voelde zich ook echt begrepen.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Prima.

    Kwaliteit online afspraken:
    Soms chaotisch en de gesprekskwaliteit soms stuk minder. Maar kon ook aan hun internet connectie liggen.

    Kwaliteit Matches:
    Alle matches hadden een oplossing die hun case goed kunnen invullen en zat er geen 1 tussen die de plank mis sloeg.

    Meerwaarde:
    Hele prettige samenwerking die hun een heel stuk verder heeft gebracht met partijen die ze zelf nooit hadden bedacht.

    Verbeterpunten?
    Opvolging had strakker gekund van advies naar plannen naar adviesrapport. Verder zeer content.

  • Zeer goed en blij met onze hulp, alle gesprekspartners waren ook zeer goed voorbereid. Lees meer...
    Niels van den Wall Bake
    Scanacar
    Niels van den Wall Bake
    Scanacar

    Algemene indruk:
    Zeer goed en blij met onze hulp, alle gesprekspartners waren ook zeer goed voorbereid.

    Adviesgesprek:
    Positief gesprek net zoals alle contacten die hij met ons heeft gehad. Veel kennis en goede inhoudelijke discussie die tot veel nieuwe inzichten heeft geleidt.

    Adviesrapport:
    Gebruikt om vragen op te stellen per leverancier en als naslagwerk. Functioneel document.

    Online Afspraken:
    Prima maar was ook al zeer ervaren ermee. Minder afgeleid en meer op de inhoud van het gesprek gericht. Prettig dus.

    Meerwaarde:
    Zeer hoog! Vertrouwen in ons kwam dankzij echte kennis en openheid over verdienmodel.

    Verbeterpunten:
    Comprimeren afspraken (dk en consolit waren laat met reageren waardoor afspraken ver uitelkaar lagen)

  • Zeer positief, de juiste marktkennis die werd gezocht omdat Norman deze zelf niet bezit! Lees meer...
    Norman van Kampen
    movico
    Norman van Kampen
    movico

    Algemene indruk traject:
    Zeer positief, de juiste marktkennis die werd gezocht omdat Norman deze zelf niet bezit.

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Voelde zich goed begrepen in de problemen waar Movico mee worstelde en kreeg ook goede oplossingen aangedragen

    Kwaliteit adviesrapport:
    Voor dit punt een fijn document die wel te weinig diepgang bracht voor een volgende stap. Maar functioneel goed ter voorbereiding op de online afspraken.

    Kwaliteit online afspraken:
    Was prima verzorgd, twee lieten echt de software zien de andere twee gaven een online presentatie met screenshots. Degene waarvan hij echt de software live zag kregen de voorkeur en waren de beste presentaties.

    Meerwaarde:
    Heel behulpzaam omdat de kennis die benodigd was niet aanwezig was in de organisatie. Kunnen nu comfortabel naar een top 3 toewerken

    Verbeterpunten?
    Wellicht een tweede run op de informatie van de case omdat hij gaandeweg steeds betere informatie kon gaan verschaffen doordat hij gedwongen werd zich steeds verder te verdiepen in hun eigen organisatie

  • Positief verrast, zeer fijne down to earth aanpak zonder push. Enorm verschil met een van onze concurrenten. Meteen een vertrouwensband door super transparantie! Lees meer...
    Ekaterina Luzina
    Smart Robotics
    Ekaterina Luzina
    Smart Robotics

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:

    Algemene indruk traject:
    Positief verrast, zeer fijne down to earth aanpak zonder push. Enorm verschil met een van onze concurrenten. Ze had echt het gevoel ons te kunnen vertrouwen en dit kwam doordat we vanaf moment 1 super transparant zijn geweest.

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Positief en op niveau. Het was zeer fijn achterover te kunnen leunen en alle relevante informatie te mogen ontvangen.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Als referentie super prettig. Heeft er zeer vaak op terug gekeken om weer up to date te zijn met haar informatie. Ook intern succesvol gedeeld. vooral de tabel en de 1 pagers van de leveranciers waren favoriet

    Kwaliteit online afspraken:
    Niet anders dan normaal je mist wel de lichaamstaal. Wel wisselend niveau tussen de leveranciers in hoe bedreven men er mee is.

    Meerwaarde:
    Heel veel

    Verbeterpunten?
    Op 1 dag alle sessies had nog het allermooiste geweest, en consolit heeft de plank misgeschoten omdat ze te laat contact hebben opgenomen. (Uitgelegd dat ze daar intern even worstelden met het goed oppakken)

  • Erg tevreden, vond het fijn om ons de leiding te geven om alles in te plannen. De stok achter de deur was zeer prettig ervaren.
    Arie Teun Roobol
    Speelgoedland
    Arie Teun Roobol
    Speelgoedland

    Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:  

    Algemene indruk traject:
    Erg tevreden, vond het fijn dat we de leiding namen en alles inplanden. De stok achter de deur was zeer prettig ervaren.

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Heel enthousiast, goede energie met een goede tip om de leveranciers voor hem te laten werken.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Heel overzichtelijk en duidelijk. de 1 a4 per leverancier op het eind was perfect en moeten we echt zo houden.

    Kwaliteit online afspraken:
    Was wennen in het begin maar het schermen delen en de besparing in reistijd maakt enorm veel goed.

    Meerwaarde:
    Goed!

    Verbeterpunten?
    Hoewel hij snapt dat het onmogelijk is was het fijn geweest om een soort prijsmodel/inschatting te hebben vooraf.

  • Mooi rapport met duidelijke uitleg. Had er vertrouwen in om dit intern te kunnen delen en dat de boodschap duidelijk zou zijn. Lees meer....
    Nicolas Jousson
    Eskens Process Solutions
    Nicolas Jousson
    Eskens Process Solutions

    Algemene indruk traject:
    Erg tevreden en een goede mix van gesprekspartners die elk iets unieks bieden

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Goed, tevreden over

    Kwaliteit adviesrapport:
    Mooi rapport met duidelijke uitleg. Had er vertrouwen in om dit intern te kunnen delen en dat de boodschap duidelijk zou zijn.

    Kwaliteit online afspraken:
    Fan van online en vond het dus zeer prettig

    Meerwaarde:
    Goed

  • Waardevol traject omdat ze tot nieuw inzicht zijn gekomen! Lees meer.....
    Frank van Amelsvoort
    Roldo Rent
    Frank van Amelsvoort
    Roldo Rent

    Algemene indruk traject:
    Positief, af en toe wat verwarring maar dat kwam door de overstap van fysiek naar online tijdens hun traject

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Heel erg positief en voelde als een ERP consultant. waren ook blij om toch met beide partijen te spreken omdat ze nu veel meer duidelijkheid hebben en de partijen wel het zouden kunnen

    Kwaliteit adviesrapport:
    De A merk wens kwam te weinig naar boven in het document. Verder een goed leesbaar document. Wel was er nog een gat tussen de kennis tijdens het adviesgesprek en de informatie in het rapport zeker mbt de totstandkoming van de diverse leveranciers.

    Kwaliteit online afspraken:
    Frank is veteraan op het gebied van online meetings dus was voor hem geen barriere en voelde comfortabel

    Meerwaarde:
    Behulpzaam omdat ze tot nieuw inzicht zijn gekomen

    Verbeterpunten?
    Intake 1 wellicht meer diepgang geven of sneller een tweede gesprek erachteraan voor extra informatie. Meer communicatie als er langere tijd niks te melden is d.m.v. bijv. een wekelijkse update.

  • Goed advies met erg veel info! Lees meer....
    Petra Buijk
    Prom ES
    Petra Buijk
    Prom ES

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek met wel heel erg veel info. Wellicht had het via teams meer de focus gehouden om de info ook goed te kunnen verwerken.

    Kwaliteit adviesrapport
    Nuttig document waar ze wel nog de aansluiting en info miste van het gesprek met adviseur. Ze had daar graag meer van terug gezien in het document. Maar verder dus een zeer goed document voor wat het moet doen.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima omdat ze er aan gewend was. Ze had wel het gevoel dat sommige leveranciers vanwege wellicht een generatie verschil niet maximaal goed uit de verf kwamen in de online sessies.

    Kwaliteit Matches
    Goede matches

    Meerwaarde
    Jazeker

  • Heel positief advies gesprek, de boel werd netjes op een rijtje gezet en de kleine problemen werden zelfs keurig netjes aangestipt.
    Jeroen van Gils
    Trafa BV
    Jeroen van Gils
    Trafa BV

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel positief, de boel werd netjes op een rijtje gezet en de kleine problemen werden zelfs keurig netjes aangestipt.

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk rapport met alle benodigde informatie

    Kwaliteit online afspraken
    Het proces zelf is goed opgepakt door de leveranciers in het vooraf bespreken en opzetten van de online afspraken. Echter waren sommige meer bedreven in het gebruik maken van het medium dan wel het toepassen op Trafa als organisatie. Was al gewend aan het gebruik maken van online tools om af te spreken en voor deze fase was het een goed medium om kennis te maken en informatie in te winnen.

    Kwaliteit Matches
    Goed hoewel voor hem sommige wellicht meer geschikt waren voor bovenkant MKB

    Meerwaarde
    Ja! Met name dat hij nooit op 4 van de 5 geleverde matches zelf terecht had gekomen. En het was fijn om zijn probleemstelling helder geformuleerd te krijgen dankzij ons.

  • Goed advies! Iedereen die ze aan de lijn heeft gehad was gewoon erg goed en stelde altijd de juiste vraag. Lees meer....
    Marieke van den Hoogen
    Kahuna
    Marieke van den Hoogen
    Kahuna

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed, iedereen die ze aan de lijn heeft gehad was gewoon erg goed en stelde altijd de juiste vraag.

    Kwaliteit adviesrapport
    Had ze nog meer diepgang gewenst in het document, ook met name hoe selectieproces werkte.

    Kwaliteit online afspraken
    Voor informatie overdracht was het een prima medium. Ze had het wel interessant en fijn gevonden wellicht om een opname te hebben van de online gesprekken als naslagwerk.

    Kwaliteit Matches
    Goede matches!

    Meerwaarde
    Zeker. Een selectie vanuit de grote stapel aan mogelijkheden krijgen heeft enorm veel tijd bespaard. Ze was wel van mening dat er nog veel meer meerwaarde geleverd had kunnen worden door meer diepgang. Bijvoorbeeld meer hulp om van 5 naar 3 te kunnen gaan in de selectie.

    Verbeterpunten ?
    Niet meer dan eerder al genoemd

  • Fijn gesprek waar de duidelijke boodschap van het simpel houden goed is aangekomen en tot goede matches heeft geleid. Lees meer....
    Esther Geuzebroek
    TTL Geuzebroek Haarlem BV
    Esther Geuzebroek
    TTL Geuzebroek Haarlem BV

    Kwaliteit adviesgesprek
    Fijn gesprek waar de duidelijke boodschap van het simpel houden goed is aangekomen en tot goede matches heeft geleid.

    Kwaliteit adviesrapport
    Lang geleden maar zeer nuttig en overzichtelijk in haar herinnering. Goede overzichtspagina's. Kon bijvoorbeeld conclusies trekken dat hoewel Digitaal Kantoor relatief klein was wel al lang bezig was en dus een fijne stabiele partij is.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima, sinds corona weten we niet beter en was zeer content met de bespaarde kilometers.

    Kwaliteit Matches
    Fijn namen waar ze nog nooit van had gehoord maar die wel raak waren voor haar probleemstelling.

    Meerwaarde
    100%

    Verbeterpunten?
    Nee zoals het ging was perfect

  • Fijn adviesgesprek. Zeer concreet snel helder en duidelijk. Goed uitgevoerd gesprek met iemand die wist waar hij het over had. Zorgde direct voor nog meer vertrouwen op een goede uitkomst. Lees meer....
    Bart Obbink
    Obbink
    Bart Obbink
    Obbink

    Kwaliteit adviesgesprek
    Zeer concreet snel helder en duidelijk. Goed uitgevoerd gesprek met iemand die wist waar hij het over had. Zorgde direct voor nog meer vertrouwen op een goede uitkomst

    Kwaliteit online afspraken
    Hoewel natuurlijk ruimschoots gewend nu aan de zoom meet en teams was het nog wel gek om voor een eerste keer zo kennis te maken. dat gevoel duurde wel maar kort en dan was het een prima platform om een duidelijk beeld te krijgen van de partner en zijn oplossing

    Kwaliteit Matches
    Iedereen was capabel en kon een oplossing bieden en daarmee heeft hij dus ook aan ieder gesprek echt iets gehad, zeker voor de toekomstige gesprekken.

    Meerwaarde
    Zeker, er is ongelofelijk veel tijd uit handen genomen voor Obbink en er zijn partners naar boven gekomen die zij zelf waarschijnlijk nooit hadden gevonden in hun eigen zoektocht.

    Verbeterpunten ?
    Nee, alles is zeer goed verlopen en afspraken zijn goed nagekomen.

  • Volledig ondersteuning wat positief is ervaren. Informatie is met veel vertrouwen intern gedeeld omdat het duidelijk de boodschap vertegenwoordigd van de ERP zoektocht die men aan het doen was. Lees meer....
    Mark Faay
    Faay
    Mark Faay
    Faay

    Kwaliteit adviesgesprek
    Positief ervaren. Adviseur had duidelijk in de gaten wat men qua knelpunten had en waar men naar toe wilde

    Kwaliteit adviesrapport
    Volledig document dat positief is ervaren. Is met veel vertrouwen intern gedeeld omdat het duidelijk de boodschap vertegenwoordigd van de ERP zoektocht die men aan het doen was

    Kwaliteit online afspraken
    Was een nieuwe ervaring maar ging prima. Wel nog steeds de voorkeur voor fysiek maar in dit geval was het goed te doen zeker omdat middels het delen van het scherm je de oplossing direct goed kan bekijken en ervaren.

    Kwaliteit Matches
    De ene match was net beter dan de andere maar dat had te maken dat sommige een hele sterke project focus hadden waar ze dan te kort schoten in het productie gedeelte wat voor hen ook zeer belangrijk is.

    Meerwaarde
    Zeker zo ervaren dat er veel meerwaarde is geleverd. Als de organisatie het allemaal zelfstandig had moeten doen had zeer lastig geweest om daarmee om te gaan. Was prettig om een partner te hebben die te vertrouwen was en de juiste kennis heeft om een goede voorselectie te kunnen maken.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut

    Verbeterpunten?
    Nee

  • Boodschap van het document is zeer duidelijk en goed deelbaar in een organisatie Lees meer....
    Frank Heinemans
    Klimwand specialist
    Frank Heinemans
    Klimwand specialist

    Kwaliteit adviesgesprek
    Prima gesprek, ging er blind in qua kennis en had aan het eind een duidelijk beeld.

    Kwaliteit adviesrapport
    Boodschap van het document is zeer duidelijk en goed deelbaar in een organisatie

    Kwaliteit online afspraken
    Ging prima, uiteindelijk net zo makkelijk als fysiek met als bonus dat het reistijd bespaart en je met schermdelen een goed gevoel krijgt bij hoe een oplossing werkt en er uit ziet.

    Kwaliteit Matches
    Mooie mix die allen het vraagstuk konden invullen.

    Meerwaarde
    Zeker

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten?
    Nee, 1 partner had zijn afspraak gemist maar dat lag niet aan de inspanningen van het NKC

    Wat is je plan nu?
    0365 implementeren dan q4 case study en in jan/feb implementatie/keuze

  • Goede matches en elke gesprekspartner wist zich heel goed aan te passen aan het gebrek aan kennis van hun zijde. Lees meer...
    Patrick Willemsen
    Plastxs B.V.
    Patrick Willemsen
    Plastxs B.V.

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel duidelijk gesprek waar de gegeven input zeer goed verwerkt werd. Had echt het gevoel begrepen te worden voor wat er belangrijk was voor hun zoektocht

    Kwaliteit adviesrapport
    Heel positief. Duidelijke en heldere uiteenzetting van de eerder genoemde gesprekken.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima. Het was goed te doen en zal het nieuwe normaal zijn van meetings.

    Kwaliteit Matches
    Goede matches en elke gesprekspartner wist zich heel goed aan te passen aan het gebrek aan kennis van hun zijde.

    Meerwaarde
    Absoluut. Dit had zonder onze medewerking heel veel meer tijd gekost. De aanwezige kennis en ervaring bij het NKC heeft het traject enorm veel tijd en ergernis bespaart.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja, heeft veel tijd en energie gescheeld en het was ook zeer prettig om 1 aanspreekpunt te hebben waar alle informatie samenkomt van het opstellen van de requirements tot het regelen van de afspraken.

    Verbeterpunten ? nee

  • Meerwaarde? Absoluut. Op eigen kracht hadden ze nooit deze partijen gevonden en al helemaal niet in dit tijdsbestek. Lees meer...
    Sanne van Haaster
    Lieuwe boards
    Sanne van Haaster
    Lieuwe boards

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed gesprek waarin de juiste vragen gesteld werden. Voelde zich zeer goed begrepen in hun zoektocht.

    Kwaliteit adviesrapport
    Top document. Duidelijk en overzichtelijk en goed deelbaar met collega's die niet het voortraject hadden meegemaakt.

    Kwaliteit online afspraken
    Op Zich prima, was natuurlijk even wennen maar voor het doel wat het diende een zeer goed platform.

    Kwaliteit Matches
    Goed, echt het gevoel de relevante matches gesproken te hebben.

    Meerwaarde
    Absoluut. Op eigen kracht hadden ze nooit deze partijen gevonden en al helemaal niet in dit tijdsbestek.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja, er wordt zeer goed doorgepakt en er is een gevoel van volledige ontzorging gedurende het hele traject.

    Verbeterpunten ?
    Nee

  • Na gesprek met adviseur trajecten bij andere adviseur meteen stopgezet. Lees meer....
    Marco Markus
    Tecair
    Marco Markus
    Tecair

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel positief. Vroeg goed door om tot de kern te komen. Toen hij ophing had hij echt het gevoel dat hij eindelijk een partner had gevonden die het snapt.

    Kwaliteit adviesrapport
    Overzichtelijk, alles staat er in. Niet alle partijen hadden referenten erbij staan dat had wel fijn geweest.

    Kwaliteit online afspraken
    Zeer goed te doen

    Kwaliteit Matches
    Goede matches voor hun specifieke problemen

    Meerwaarde
    Ja, meerder partners gevonden die ze anders nooit zelf hadden gesproken.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja


    Verbeterpunten?
    Nee

    Wat is je plan nu?
    Ingerichte demo's en daarna referenties bezoeken.

  • Ontzettend blij verrast met alle gesprekspartners die zeer goed de tijd namen en allemaal absoluut een goede oplossing kunnen aandragen. Lees meer....
    Debby Damen
    J. van Zanten
    Debby Damen
    J. van Zanten

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed gesprek waarbij ze duidelijk voelde dat er interesse was voor haar case en dat er kennis aanwezig was om dit goed op te pakken.

    Kwaliteit adviesrapport
    Heel fijn document. Als leidraad gebruikt tijdens de gesprekken en als naslagwerk als ze weer aan de slag ging met het project.

    Kwaliteit online afspraken
    Zeer goed te doen. Misschien wel beter dan fysiek afspreken omdat je direct in de oplossing kan duiken en je in je eigen fijne omgeving bent.

    Kwaliteit Matches
    Heel goed. Ontzettend blij verrast met alle gesprekspartners die zeer goed de tijd namen en allemaal absoluut een goede oplossing kunnen aandragen

    Meerwaarde
    Zeker. Zelf had ze deze gesprekpartners nooit gevonden.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut!

    Verbeterpunten ?
    Met haar eigen deadline op het oog had ze graag eerder ingepland maar kon dit dankzij het adviesrapport goed zelf verder oppakken.

  • Mooie beknopte opsomming van de kern van het verhaal. Prettig document om te gebruiken bij de gesprekken. Lees meer...
    Gert Jan Hop
    Koelewijn's Haringinleggerij
    Gert Jan Hop
    Koelewijn's Haringinleggerij

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek zeer duidelijk

    Kwaliteit adviesrapport
    Mooie beknopte opsomming van de kern van het verhaal. Prettig document om te gebruiken bij de gesprekken. Een goede toevoeging zou zijn dat er een vragenlijst per leverancier is om te assisteren bij de gesprekken die plaatsvinden.

    Kwaliteit online afspraken
    2 afspraken waren op locatie en 2 online. Aangezien ze een productiebedrijf zijn waren de leveranciers die op locatie langs kwamen in het voordeel omdat ze met eigen ogen de processen konden zien en dus veel beter konden toelichten hoe hun oplossing voor die specifieke processen een goede oplossing kan aandragen. In hun geval was op locatie dus licht de voorkeur echter gaven de online afspraken ook een compleet beeld om zodoende een goede afweging te kunnen maken.

    Kwaliteit Matches
    Zeer goede mix van partijen die allemaal functioneel goed aansluiten maar wel van elkaar afweken in hoe ze dat doen en hoe ze zijn.

    Meerwaarde
    Jazeker

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten?
    Nee

    Wat is je plan nu?
    Toegepaste demos met de top-3

  • Heldere uitleg van hoe de diverse partijen tot stand zijn gekomen en hoe deze zich verhouden ten opzichte van hun organisatie. Prettig naslagwerk om tijdens het hele proces bij je te hebben. Lees meer....
    Desiree de Jong
    L. van Raak Milieutechniek
    Desiree de Jong
    L. van Raak Milieutechniek

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel duidelijk gesprek waarin goed uiteen is gezet hoe we te werk gaan en wat we gaan doen. Normaliter is de organisatie totaal niet van het in vertrouwen nemen van dergelijke externe initiatieven maar in dit geval was het vertrouwen er direct.

    Kwaliteit adviesrapport
    Heldere uitleg van hoe de diverse partijen tot stand zijn gekomen en hoe deze zich verhouden ten opzichte van hun organisatie. Prettig naslagwerk om tijdens het hele proces bij je te hebben.

    Kwaliteit online afspraken
    Online ging heel goed, meer dan adequaat genoeg om een duidelijk beeld te krijgen van de diverse gesprekspartners

    Kwaliteit Matches
    Iedereen was zeer capabel en kon een goede oplossing aandragen voor hun specifieke situatie dat terwijl er toch een lastig vraagstuk lag waarin zowel field service als een stuk productie aan bod kwamen en dit geen doorsnee oplossing heeft. Uiteindelijk bleek er een sterke voorkeur voor de alles in 1 oplossingen tov de best of breed partijen.

    Meerwaarde
    Ja absoluut. Gesproken en gematched met partijen die ze zelf nooit gevonden hadden. Zelfs niet na een eigen zoektocht gericht op ERP systemen. Zeer tevreden met de enorme kennis waarvan ze gebruik hebben kunnen maken.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut

    Verbeterpunten?
    Wellicht ons en bedrijven zoals ons in de toekomst gebruiken als referentie voor soortgelijke bedrijven die hun zoektocht starten. Dit hadden wij zelf ook heel fijn gevonden.

    Wat is je plan nu?
    Eisenlijst opstellen, stroomsituatie aanleveren aan top-3 voor een ingerichte demo en met de uiteindelijke top-2 ref bezoeken doen en offerte traject

  • Was ongelofelijk fijn dat ze aan alle leveranciers die al contact aan het opnemen waren kon zeggen dat het NederlandsKennisCentrum het aan het oppakken was. Lees meer...
    Ilona Prins
    Mezutec
    Ilona Prins
    Mezutec

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel positief gesprek waarin alles heel duidelijk is geworden. Was ook ongelofelijk fijn dat ze aan alle leveranciers die al contact aan het opnemen waren kon zeggen dat het NederlandsKennisCentrum het aan het oppakken was en ze met hem moesten gaan schakelen. Iedereen was ook bekend met NederlandsKennisCentrum en hebben daarna ook keurig de leiding van het NKC gevolgd.

    Kwaliteit adviesrapport
    Prima rapport stond alles in wat er was verwacht en nog meer.

    Kwaliteit online afspraken
    In het begin heel even wennen aan het online meeten maar daarna was het heel goed te doen.

    Kwaliteit Matches
    Heel goed

    Meerwaarde
    Absoluut

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Jazeker

    Verbeterpunten ?
    Geen

  • Nuttig informatie wat snel leesbaar is maar wel alle informatie bevat voor de fase van het traject. Regelmatig nog geraadpleegd in latere momenten. Lees meer...
    Jelle Peddemors
    Wagelaar Rijwielgroothandel
    Jelle Peddemors
    Wagelaar Rijwielgroothandel

    Kwaliteit adviesgesprek
    Zoals alle communicaties met de organisatie van het NederlandsKennisCentrum was ook dit een prettig contact dat to the point kwam en de juiste informatie naar boven haalde.

    Kwaliteit adviesrapport
    Nuttig document dat snel leesbaar is maar wel alle informatie bevat voor die fase van het traject. Regelmatig nog geraadpleegd in latere momenten.

    Kwaliteit online afspraken
    Voor het type gesprek wat er plaats moest vinden een uitstekend medium

    Kwaliteit Matches
    Zeer sterk. Zelf hadden ze 4 partijen al gekozen. Daar boven kwamen de partijen van het NKC. Uiteindelijk bleven er 4 partijen van het NKC over en geen van de zelf gekozen partijen. Dit is een duidelijk pluspunt van het NKC dat ze de markt echt goed begrijpen en ons met de juiste partijen in contact hebben gebracht

    Meerwaard
    Ja

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten?
    Wellicht een sterren rating systeem voor hoeveel de oplossing eventueel gaat kosten zodat ze te vergelijken zijn zonder dat ze direct aan een prijs worden opgehangen.

    Wat is je plan nu?
    Vervolg gesprekken met de eigenaar erbij en daarna toegepaste demo's met de top2

  • Heel erg veel goede en fijne tips ontvangen waar we echt iets mee konden. Lees meer...
    Willem Stohr
    Zeppa
    Willem Stohr
    Zeppa

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel leuk gesprek, Adviseur gebruikte af en toe te specifieke termen maar hij wist wel heel erg goed duidelijk te maken wat er nodig was en hoe we nu verder moesten. Heel erg veel goede en fijne tips ontvangen waar we echt iets mee konden.

    Kwaliteit adviesrapport
    Iets te wollig voor onze behoeftes en de link met intake gesprek was niet 100% overgenomen. Overigens snap we wel dat het document erg geschikt is voor de fase waarin we zaten.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima is men al compleet aan gewend.

    Kwaliteit Matches
    Heel goed veel beter dan we zelf of anderen ooit voor ons hadden kunnen samenstellen

    Meerwaarde
    Absoluut, heel erg veel werk is ons uit handen genomen en de juiste bomen zijn uit het bos gehaald voor ons

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja, zelfs al gedaan

  • Erg tevreden over de snelheid van het traject en de wijze waarop de matching was ingestoken zodat ze ook inzicht kregen in leveranciers en modellen die we niet kenden. Erg tevreden en in staat nu zelfstandig verder te gaan met het traject.
    Peter van wieren
    Interflow Cleanroom
    Peter van wieren
    Interflow Cleanroom

    Erg tevreden over de snelheid van het traject en de wijze waarop de matching was ingestoken zodat ze ook inzicht kregen in leveranciers en modellen die we niet kenden. Erg tevreden en in staat nu zelfstandig verder te gaan met het traject.

  • Juiste documentatie op het juiste moment. Zeer bruikbaar en hij vond het fijn dat alle besproken punten goed terug kwamen in het document. Lees verder...
    Bart van de Ven
    Sleegers Farm Equipment
    Bart van de Ven
    Sleegers Farm Equipment

    Algemene indruk traject:
    Zeer positief, heeft ervaring gehad met leadbroker en dit was echt 100x beter, niet te vergelijken. Voelde zich echt begrepen en zag dat we onafhankelijk zijn.

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Zeer verhelderend gesprek waarde kennis van adviseur zeer waardevol was. Hij hoopte dat iedereen die door ons geholpen word zo'n adviseur aan de lijn zou krijgen.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Juiste document voor het juiste moment. Zeer bruikbaar en hij vond het fijn dat alle besproken punten goed terug kwamen in het document.


    Kwaliteit online afspraken:
    Was prima verzorgd, twee lieten echt de software zien de andere twee gaven een online presentatie met screenshots. Degene waarvan hij echt de software live zag kregen de voorkeur.


    Meerwaarde:
    Jazeker

    Verbeterpunten?
    Geen. Goed georganiseerd en zeer prettige samenwerking.

  • Goede inleving in de problematiek die speelde. Lees meer...
    Gerard van de Krol
    De Kruyf Mechanisatie
    Gerard van de Krol
    De Kruyf Mechanisatie

    Adviesgesprek:
    Goed, ondanks dat er niet voldoende specifieke branche kennis was op voorhand, kreeg de Kruyf wel het gevoel heel goed begrepen te zijn in hun problematiek.

    Adviesrapport:
    Goed te lezen document. Wat tegenviel is dat de leveranciers in 1ste instantie niet de juiste referenties gaven, dat is later goed gekomen. 

    Online afspraken:
    Sterke voorkeur voor fysieke afspraken maar dat komt omdat hij graag non verbale communicatie graag ziet. Nu te vaak licht vanuit de achterkant met de webcams waardoor gezichtsuitdrukkingen verloren gaan. Verder was online wel heel goed te doen zeker als preselectie middel.

    Matches:
    Goed een mooie mix van oplossingen die het kunnen.

    Meerwaarde?
    Zeker, 2 leveranciers die hij op oog had werden bevestigd en 2 die hij niet kende maar zeker potentie hebben. 

    Verbeterpunten?
    Niet zo 123. Sterk product zoals het is.

  • Makkelijker en beter dan de meeste documenten die hij dagelijks ontvangt. Duidelijk en zeer toegankelijk informatie! Lees meer...
    Arjan Klapwijk
    Bio4Life
    Arjan Klapwijk
    Bio4Life

    Algemene indruk traject:
    Zeer positief

    Kwaliteit adviesgesprek:
    Positief, iets te lang geleden om alle details nog te herinneren. maar heeft wel bijgedragen aan het doorzetten van het traject met ons.

    Kwaliteit adviesrapport:
    Makkelijker en beter dan de meeste documenten die hij dagelijks ontvangt. Duidelijk en zeer toegankelijk document


    Kwaliteit online afspraken:
    Geen ideale vervanging van fysiek. 3 afspraken was ook zeer vermoeiend omdat het online was. Was aan het eind van de dag volledig kapot.


    Kwaliteit Matches:
    Tevreden, alles zou goed passen en was blij verrast met alles.


    Meerwaarde:
    Absoluut! de stok achter de deur was voor hem als drukke ondernemer zeer welkom. Ook het hier is alles ingepland en bam aan de slag was ook welkom omdat als het initiatief bij hem had gelegen het over 5 maanden nog steeds niet gedaan zou zijn, omdat er altijd wel iets op zijn bureau ligt om te doen voor de dagelijkse business.


    Verbeterpunten?
    Een inventarisatie in persoon had nog beter geweest. Maar dan als kers op de taart.

  • Zeer fijne gesprekken die ook zeer persoonlijk en toegespitst aanvoelden. Lees meer...
    Geert Postema
    Divoza Horseworld
    Geert Postema
    Divoza Horseworld

    Adviesgesprek:
    Heel prettig heeft er uiteindelijk drie gehad. Zeer fijne gesprekken die ook zeer persoonlijk en toegespitst aanvoelden.

    Adviesrapport:
    Heel duidelijk rapport zonder dagboekstijl dus super overzichtelijk. Er staat precies genoeg.

    Online afspraken:
    Heel prettig om te ervaren en allemaal prima verlopen. Hij onderschrijft ook dat online afspraken om tot een top 3 te komen een zeer welkome werkwijze is.

    Matches:
    Uitstekend uiteindelijk. Had eerst twijfels bij sommige maar nu alles doorlopen heeft hij een goede mix ervaren.

    Verbeterpunten?
    Nee

  • Goede gesprekken met NederlandsKennisCentrum die ze verder hebben geholpen. Lees meer...
    Michelle
    C&R Group
    Michelle
    C&R Group

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goede gesprekken (hebben meer plaatsgevonden) die ze verder hebben geholpen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Had meer diepgang verwacht, zag er verder wel zeer verzorgd en duidelijk uit.

    Kwaliteit online afspraken
    Prima, heel goed bevallen

    Kwaliteit Matches
    4 gesprekken gehad waarvan 2 al snel duidelijk werd dat ze functioneel niet boden wat ze zochten. De twee anderen gaan ze mee verder. Beide had ze niet makkelijk zelf gevonden

    Meerwaarde
    Ja

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

  • Zelf had hij deze partijen nooit gevonden. Bewust een intensief programma gedaan qua afspraken maar dat pakte zeer goed uit omdat de verschillen tussen de matches alleen maar duidelijker werden. Lees meer...
    Raymond Lamping
    Dierenuitvaartcentrum IJsselstein
    Raymond Lamping
    Dierenuitvaartcentrum IJsselstein

    Kwaliteit adviesgesprek
    Hoewel in het begin nog argwanend met betrekking tot de dienstverlening was wel duidelijk dat er veel kennis aanwezig is in het NederlandsKennisCentrum en uiteindelijk hebben ze ook bewezen uniek te zijn in hun dienstverlening en dat echte goede gratis hulp dus nog zeker bestaat. De adviseur ging erg snel maar wist zeker waar hij het over had. Een zeer positief gesprek.

    Kwaliteit adviesrapport
    Heel duidelijk document zonder enige poespas. Beknopt effectief en to the point. Positief

    Kwaliteit online afspraken
    Functioneel en zeer nuttig om een schifting te maken van 5 naar 3 partijen. Natuurlijk heeft in persoon afspreken veel voordelen maar voor deze doelstelling een zeer efficiënt middel.

    Kwaliteit Matches
    Positief, zelf had hij deze partijen nooit gevonden. Bewust een intensief programma gedaan qua afspraken maar dat pakte zeer goed uit omdat de verschillen tussen de matches alleen maar duidelijker werden.

    Meerwaarde
    Heel veel werk is uit handen genomen en heel veel terug gekregen voor het gegeven vertrouwen

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut

  • Heel sterk en mooie selectie. Alle gesproken partijen konden de oplossing aandragen die gewenst was. Lees meer...
    Angela Ross
    Beuker SP
    Angela Ross
    Beuker SP

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek met prima leidraad voor tijdens de gesprekken

    Kwaliteit adviesrapport
    In het begin ervaarde ze het als een nogal druk document maar inmiddels heeft ze er een prettig ervaring mee. Goed deelbaar binnen de organisatie, voor haar gevoel kon ze het document delen zonder toelichting er bij te geven en zou de boodschap duidelijk zijn.

    Kwaliteit online afspraken
    Het online afspreken is meegevallen, uiteindelijk bleek het een prima manier te zijn om af te spreken. Ze vond het een goede manier om een pre selectie te maken voor de partijen waarmee je fysiek wil afspreken

    Kwaliteit Matches
    Heel sterk en mooie selectie. Alle gesproken partijen konden de oplossing aandragen die gewenst was.

    Meerwaarde
    Heel veel. er zijn teveel partijen in de markt en deze selectie en opzet heeft heel veel gebracht.

    Verbeterpunten:
    Geen

  • Heeft echt het gevoel de juiste gesprekspartners gesproken te hebben die voor hun case relevant waren op 1 leverancier na die niet in Frankrijk actief bleek te zijn/kunnen. Lees meer...
    Xander Bom
    CreAppetit
    Xander Bom
    CreAppetit

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek goede vragen

    Kwaliteit adviesrapport
    Goed en duidelijk rapport. Hier en daar niet 100% correct maar dat is inherent aan een telefonische intake (wellicht dat we dit met de live intake en verwerking oplossen)

    Kwaliteit online afspraken
    Nvt, het waren fysieke afspraken geworden op initiatief van de aanvrager

    Kwaliteit Matches
    Heeft echt het gevoel de juiste gesprekspartners gesproken te hebben die voor hun case relevant waren op 1 leverancier na. 

    Meerwaarde
    Goed

    Verbeterpunten?
    Nee

  • Het adviesrapport gaf vertrouwen en kon goed met het team gedeeld worden. Lees meer...
    Kees van de beek
    Bebo vloeren
    Kees van de beek
    Bebo vloeren

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed

    Kwaliteit adviesrapport
    Goed, met vertrouwen met het team kunnen delen.

    Kwaliteit online afspraken
    Minder ten opzichte van fysiek maar dat heeft ook met het DNA van het bedrijf te maken aangezien niemand intern echt fan is van online sessies. De online meetings diende wel hun doel. Helaas was er bij 1 de verbinding niet optimaal en pikten de microfoons niet altijd alles even goed op wat de flow van het gesprek niet ten goede kwam.

    Kwaliteit Matches
    Goed, een fijne mix van gesprekspartners

    Meerwaarde
    Zeer goed

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten
    Nee

  • Een goed en helder adviesgesprek waarin alles duidelijk is gemaakt met betrekking tot het proces wat er kwam maar ook in welke richting de organisatie moet kijken als het aankomt op hun processen. Lees meer...
    Dirk Vermaas
    AluShutter
    Dirk Vermaas
    AluShutter

    Kwaliteit adviesgesprek
    Een goed en helder gesprek waarin alles duidelijk is gemaakt met betrekking tot het NKC en het proces wat er kwam maar ook in welke richting de organisatie moet kijken als het aankomt op hun processen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Helder en duidelijk document die uitermate geschikt was voor deze fase van hun traject.

    Kwaliteit online afspraken
    Opzich goed hoewel sommige gesprekspartners wel heel laat waren met het bevestigen van de afspraak.

    Kwaliteit Matches
    Prima selectie, enkel MKG ontbrak voor hun gevoel.

    Meerwaarde
    Jazeker, veel partijen gesproken waar ze anders nooit van hadden gehoord

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja

    Verbeterpunten?
    Nee, anders dan leveranciers beter laten bevestigen

  • Positieve ervaring met NederlandsKennisCentrum en het was ook erg leuk dat adviseur ook nog zelf is langs geweest. Lees meer...
    Robert Timmerman
    De Roode loper
    Robert Timmerman
    De Roode loper

    Kwaliteit adviesgesprek
    Positief en het was ook erg leuk dat adviseur daarna nog zelf is langs geweest

    Kwaliteit adviesrapport
    Opmaak is zeer fraai echter was het voor een matchadviesrapport toch wel weinig informatie voor het aantal pagina's. Iets te plat document voor wat hij had gewild. 

    Kwaliteit online afspraken
    Was gek genoeg voor hem een van de eerste keren dat hij online meeting deed maar is zeer goed bevallen

    Kwaliteit Matches
    Had wel gehoopt meer branche specifieke oplossingen te zien maar begrijpt wel dat dat wellicht niet bestaat of binnen hun budget ging vallen.

    Meerwaarde
    Zeker

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut

    Verbeterpunten?
    Reeds aangegeven

  • Zeer verrassend, eigenlijk was elke gesprekspartner een welkome verrassing waar hij nog niet eerder van had gehoord of waar hij een beter beeld kreeg. Lees meer...
    Michael Somerwil
    Deforma
    Michael Somerwil
    Deforma

    Kwaliteit adviesgesprek
    Fijn en uitgebreid gesprek dat zeer open minded was. Dat kon Michael zeer waarderen. Er werden ook uitstekende vragen gesteld waardoor de kern goed naar boven gekomen is.

    Kwaliteit adviesrapport
    Nette opmaak maar hij had wel veel papier nodig, naar zijn voorkeur had het allemaal beknopter gekund maar hij snapt zeker dat het een opmaak nodig heeft. Wel een goede uiteenzetting van alles wat hij besproken had en hoe de partijen zich vergeleken tov zijn case.

    Kwaliteit online afspraken
    Al goed gewend aan het online kennismaken en was de perfecte manier om van 5 partijen naar 3 toe te werken.

    Kwaliteit Matches
    Zeer verrassend, eigenlijk was elke gesprekspartner een welkome verrassing waar hij nog niet eerder van had gehoord of waar hij in een ander daglicht naar kon kijken.

    Meerwaarde
    Absoluut

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Jazeker, het is hem zeer duidelijk geworden dat wij echt de hele markt kunnen overzien en hem de juiste gesprekspartners hebben geleverd die hij zelf nooit had kunnen vinden.

    Verbeterpunten?
    Nee

    Wat is je plan nu?
    Zelfstandig verder met de top-3

  • "Een hele prettige en efficiënte manier om kennis te maken met de relevante leveranciers voor ons. Wij zagen allang door de bomen het bos niet meer en dit was zeer welkom. Absoluut een duidelijk verhaal van het NederlandsKennisCentrum die middels zeer goede communicatie ons uitstekend hebben geholpen" Lees meer...
    Ilona Brockhoff
    Love2Wait
    Ilona Brockhoff
    Love2Wait

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel duidelijke en prettig gesprek waarin alles perfect is benoemd en we ons goed gehoord voelden

    Kwaliteit adviesrapport
    Ontzettend blij verrast met dit document. Niet alleen de layout was al een dikke wow factor voor ons maar ook zeker de inhoud waren wij zeer over te spreken.

    Kwaliteit online afspraken
    Was heel goed te doen en een goede manier om efficiënt te bepalen welke partijen een vervolg waard zijn. Ook heel goed geregeld door het NKC en bij uitblijven van uitnodigingen van de gesprekspartners was het binnen het uur wel voor elkaar.

    Kwaliteit Matches
    Heel goed, wij hadden al zelfs veel onderzoek gedaan maar zagen door de bomen het bos niet. Om op deze manier partijen voorgeschoteld te krijgen die allemaal relevant waren op hun manier was zeer prettig.

    Meerwaarde
    Absoluut, zo een grote markt dat je door de bomen het bos niet ziet. Zelf hadden we ook als eens geprobeerd partijen te benaderen voor een gesprek maar op deze manier via het NKC was zoveel efficiënter dan we ons ooit hadden kunnen voorstellen

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja zonder enige twijfel

    Verbeterpunten ?
    Nee, van de communicatie tot aan de inhoud alles was ontzettend sterk. Blijf het vooral zo doen.

  • Helaas al zijn gegevens prijsgegeven bij een andere website met als gevolg dat heel de software wereld hem ineens ging bellen. Bij het NederlandsKennisCentrum ging dit ongelofelijk veel beter. Lees meer...
    Marcel van Sprakelaar
    Bliek Electrotechniek
    Marcel van Sprakelaar
    Bliek Electrotechniek

    Kwaliteit adviesgesprek
    Goed gesprek met adviseur die overkwam als een zeer vlotte jongen. Had misschien hier en daar wel wat meer kunnen luisteren. Marcel had namelijk graag wat vaker iets willen kunnen vertellen over hun situatie. Was wel een gesprek wat zeer nuttig was en de kern van de zaak heeft gevonden en ook zeker veel vertrouwen wekte.

    Kwaliteit adviesrapport
    Mooi rapport dat zeer prettig was als document. Niet 80 pagina's met overdreven inhoud maar juist nuttige inhoud met goede aandachtspunten per gesprekspartner

    Kwaliteit online afspraken
    Het had de voorkeur om eigen in persoon te ontmoeten omdat dat toch prettig praat maar de tijden zijn nou eenmaal zo. Online was goed te doen maar was dus minder prettig qua ervaring. Dit kwam ook omdat zij met een aantal personen in dezelfde ruimte zaten en de gesprekspartner online de presentatie deed.

    Kwaliteit Matches
    Goede mix van partijen. Enige punt van kritiek was dat een leverancier geen ervaring had met de 2BA koppeling en daarmee ook niet met de branche voor hun gevoel. Leek de vreemde eend in de bijt daardoor.

    Meerwaarde
    Absoluut. Marcel had zich al uitvoerig ingelezen en bij een andere website helaas al zijn gegevens prijsgegeven met als gevolg dat heel de software wereld hem ineens ging bellen. Bij het NKC ging dit ongelofelijk veel beter. Kon echt zijn probleem neerleggen en voelde zich enorm geholpen.

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja absoluut, reeds gedaan al zelfs

    Verbeterpunten ?
    Misschien duidelijker maken dat na het gesprek met de adviseur de interacties met planner plaats gaat vinden. Dit was niet helemaal duidelijk nu. Overigens waren de interacties met de planner zeer prettig en een goede aansluiting op e adviseur.

    Wat is je plan nu ?
    Krijgen een gratis ERP scan van een leverancier en gaan daarna Demo's doen met de 3 overgebleven partijen

  • Verstrekte informatie was een gevarieerde mix die je alleen kan bereiken als je veel kennis en ervaring hebt van processen en ICT dienstverleners in onze branche. Lees meer...
    Lars Krisman
    Altcon Equipment B.V.
    Lars Krisman
    Altcon Equipment B.V.

    Evaluatie dienstverlening NederlandsKenisCentrum:

    Kwaliteit advies(gesprek) gegeven door het NederlandsKennisCentrum
    Heel goed gesprek en vakkundig. Werd ook bevestigd door de gesproken leveranciers, deze hadden een goed beeld van de organisatie en dat alleen maar kan wanneer de adviseur een heel goed beeld heeft kunnen schetsen van hen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Goede houvast. Was een heel fijn document om te krijgen omdat je alles overzichtelijk hebt en er toch vaak naar terug grijpt tussen de gesprekken door.

    Kwaliteit online afspraken (i.v.m. Corona)
    Beviel eigenlijk prima. Vooraf een agenda kunnen delen en dat beviel ook goed tijdens de gesprekken. Geen reistijd, eigenlijk zou hij het ten alle tijden aanbevelen om op deze manier op te pakken.


    Kwaliteit Matches
    Gevarieerde mix van partijen die je alleen kan bereiken als je veel kennis en ervaring hebt in de branche.

    Meerwaarde
    Absoluut, heeft de organisatie veel gebracht en selectieproces verbeterd. 

    Wordt het NederlandsKennisCentrum aanbevolen? 
    Jazeker. NKC was veel sneller en persoonlijker dan bijvoorbeeld de ERP-wijzer die enkel een lijstje met namen naar voren schoven. De kennis en ervaring druipt er vanaf bij het NKC en de contacten waren persoonlijk fijn en vlot.

    Verbeterpunten ?
    Wellicht handig en leuk om bij de gesprekken aanwezig te zijn af en toe om een nog beter beeld te krijgen van hoe de partijen het aanpakken.

    Wat is je plan nu ?
    De volgende stap is om met 4 partijen demo's te organiseren 

  • Je merkt tijdens het contact dat het NederlandsKennisCentrum met niks anders bezig is dan met ERP en de markt van ERP. Zeer hoge kennis van zaken. Lees meer...
    Frenk Mostert
    Hera Nederland BV
    Frenk Mostert
    Hera Nederland BV

    Kwaliteit adviesgesprek
    Heel goed. Je merkt dat de adviseur met niks anders bezig is dan met ERP en de markt van ERP. Zeer hoge kennis van zaken. Bleek ook maar weer eens toen we vroegen naar een pakket waarbij we zelf een gesprek hadden geregeld en hij haarfijn kon wijzen op de punten waarom het niet kon aansluiten wat later ook nog eens werd bevestigd in de gesprekken met de leverancier.

    Kwaliteit adviesrapport
    Ziet er professioneel uit en heeft geen poespas qua inhoud. Heel fijn document dat to the point komt.

    Kwaliteit online afspraken
    Was prima ging heel goed. Toevallig iemand in hun team had corona op dat moment dus was ook nog eens handig omdat er geen tijd verloren ging op deze wijze

    Kwaliteit Matches
    Goede mix van sterke partijen gekregen.

    Meerwaarde
    Ja

    Wordt NederlandsKennisCentrum aanbovelen?
    Ja

    Verbeterpunten ?
    Geen

  • Fijne informatie waar vooral het eerlijke en open oordeel per gekoppelde leverancier zeer prettig was in gebruik maar ook als naslagwerk. Lees meer...
    Guido van Vulpen
    DTile
    Guido van Vulpen
    DTile

    Kwaliteit adviesgesprek
    Prettig gesprek waarin gelijk de diepte werd gegaan als het ging om de verschillende gesprekspartners die er zijn en de verschillende pakketten die er in de markt zijn. Daarnaast was de adviseur heel scherp in de vraagstelling om zodoende de onderscheidende elementen van DTILE naar boven te halen. Kreeg echt het idee dat de adviseur hier ook veel plezier aan beleefde om deze puzzel naar boven te krijgen.

    Kwaliteit adviesrapport
    Fijn document waar vooral het eerlijke en open oordeel per gekoppelde leverancier zeer prettig was in gebruik maar ook als naslagwerk. Wellicht mag er wel meer context in voor de echte leek of wellicht een aparte bijlage die degene met minder kennis aan de hand kan nemen wat er allemaal te gebeuren staat.

    Kwaliteit online afspraken
    Voor deze fase een heel goed medium waarbij wel gezegd moet worden dat de concentratie wel minder lang vast te houden is dan bij een live gesprek.

    Kwaliteit Matches
    Zeer goede mix, alle gesprekspartners waren zeer interessant.

    Meerwaarde
    Absoluut

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja, en maak in de toekomst ook graag weer gebruik van de diensten. 

    Verbeterpunten ?
    Voor dit moment niet maar wellicht na een volgende samenwerking

  • Prettig en zeer welkom gezien de enorme tijdsbesparing die werd gerealiseerd door gebruik te maken van het NederlandsKennisCentrum. Lees meer...
    Rudy de Goede
    BalkonHekken
    Rudy de Goede
    BalkonHekken

    Kwaliteit adviesgesprek
    Prettig is ook zeer welkom gezien de enorme tijdsbesparing die werd gerealiseerd

    Kwaliteit adviesrapport
    Sloot in grote lijnen goed aan wellicht klopten niet alles 100% op details niveau als het op de case aan kwam. Document zag er verder goed uit en dekte de lading die nodig was voor die fase. Intern gedeeld met 1 collega en daarvoor was het direct duidelijk.

    Kwaliteit online afspraken
    Had zo zijn obstakels als het soms aankwam op de geluidskwaliteit en het was dus soms even zoeken naar de beste opstellen van alles elementen. Nog steeds een voorkeur voor fysiek.

    Kwaliteit Matches
    Heeft er vertrouwen in dat dit een goede selectie is geweest voor hun zoektocht

    Meerwaarde
    Zeer veel

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Ja


    Verbeterpunten?
    Had voorals ons toch graag een keer in het echt ontmoet ipv alleen over de telefoon. Hoewel hij natuurlijk snapt dat dat in deze tijden onmogelijk is.

    Wat is je plan nu?
    Toegespitste demos met zijn top-3 bekijken.

  • Zeer verhelderend gesprek waarmee de neuzen de juiste richting opgezet werden. Lees meer...
    Jankees Polderman
    BlueTack
    Jankees Polderman
    BlueTack

    Kwaliteit adviesgesprek
    Was een goed gesprek dat voor Jan af en toe te technisch was maar zijn compagnon was juist heel blij met de dieptegang de geboden werd. Uiteindelijk zeer verhelderend gesprek waarmee de neuzen de juiste richting opgezet werden. 

    Kwaliteit adviesrapport
    Duidelijk en prettig rapport dat in combinatie met de gesprekken een mooi totaalbeeld heeft gevormd

    Kwaliteit online afspraken
    Organisatie was al gewend aan online meetings en doet in principe niks anders op het moment. Was dus zeer prettig om het op deze manier te doen.

    Kwaliteit Matches
    Hoogwaardig, een zeer goede mix waardoor het hele spectrum van aanbieders duidelijk is geworden en hun opties daarmee ook.

    Meerwaarde
    Absoluut, heel veel meerwaarde

    Zou je het NKC aanbevelen?
    Absoluut

    Verbeterpunten?
    Iets strakkere communicatie in de fase tussen intake en inplannen. En hingen nog vragen in de lucht. Maar dit is geen echte kritiek omdat alles uiteindelijk zeer goed is verlopen.

    Wat is je plan nu?
    Focus op interne processen en daarna de vervolggesprekken doen met de 2 matches

  • Laagdrempelig, in korte tijd veel informatie, zeker voor eerste oriëntatie.
    Bart Coenradi
    Pneutec
    Bart Coenradi
    Pneutec

    Bart heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Bart heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken!  Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie. 

  • Veel persoonlijke aandacht, prima setting, Bedankt!
    Gertjan van Kranenburg
    Bax Shop
    Gertjan van Kranenburg
    Bax Shop

    Gertjan heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Gertjan heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken!  Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie. 

  • Dankjewel voor de gastvrijheid en organisatie, zeer waardevol!
    Brenda de Munck
    Moovs
    Brenda de Munck
    Moovs

    Brenda heeft één van onze laatste Kennisdagen bezocht voordat we moesten stoppen i.v.m. Corona. Bij deze kennisdagen hadden we nog geen evaluatie rapport zoals we nu hebben. Neemt niet weg dat we Moov goed opweg hebben kunnen helpen en Brenda graag een positieve review/Quote wilde delen.  

  • Top geregeld, fijn dat jullie dit soort dagen organiseren.
    Twan
    IOT Dosco
    Twan
    IOT Dosco

    Twan heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Twan heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken!  Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie. 

cog

Het NederlandsKennisCentrum is in 2008 opgericht om bedrijven te helpen met het kiezen van de juiste bedrijfssoftware. In de praktijk zagen wij dat veel bedrijven door de bomen het bos niet meer zagen en daardoor met de verkeerde leverancier in zee gingen. Om dat te voorkomen hebben we o.a. de Kennisdagen in het leven geroepen. Door met een Expert te praten (let op geen verkoper!) kunt u zonder druk echt eens goed ingaan op uw problematiek en de beste oplossingsrichting.

Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over adverteren of andere zakelijke producten en diensten van NederlandsKennisCentrum? Vul dan uw gegevens in op het contactformulier of neem contact op met ons via de contactgegevens hieronder.

NKC Services B.V.     |    Oude Langendijk 25b     |     2611 GL Delft     |     + 31 (0) 15 204 9616
© 2019 NederlandsKennisCentrum