Selecteer een pagina

Lead verbetering door criteria

Wilt u de te ontvangen leads verder verfijnen, bijvoorbeeld omdat u aan een regio gebonden bent of een branchespecifiek product aanbiedt? Het is heel eenvoudig om extra criteria toe te voegen aan de geselecteerde groepen en categorieën. De criteria zijn geheel vrij, maar onze bestaande klanten gebruiken reeds criteria als:

  • postcode
  • bik-code
  • provincie
  • minimale budgetgrootte
  • online/offline-oplossing
  • koop/huur/asp/saas
  • wensen voor koppelvlakken
  • wel/niet open source
  • rechtsvorm
  • branche
  • “concurrent users”
  • gebruikersaantallen,
  • aantal medewerkers,
  • wens tot aanbesteden

Kosten van criteria

De kosten van aanvullende criteria bedragen 10 euro criterium. Dit bedrag komt bovenop de basisprijs van een lead.

Dankzij de criteria verbetert u de conversie door uitsluitend voor die leads te betalen die ook echt passen bij uw onderneming, regio of branche-focus.

Voorbeelden van criteria

Onderstaande voorbeelden geven aan hoe u uw zoekopdracht kunt verfijnen. U kunt een criterium zo gedetailleerd formulieren als u zelf wilt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om meerdere provincies of meerdere branches op te nemen in één criterium.

  1. HRM-C leads met aanvullingen:
    • Criteria 1: provincies: Noord-Holland en Utrecht.
    • Criteria 2: enkel leads met e-recruitment wens.
  2. ERP-A leads met aanvullingen:
    • Criteria 1: enkel producerende bedrijven.
    • Criteria 2: geen wens tot implementatie van open source systemen.
  3. DMS-B leads met aanvullingen:
    • Criteria 1: bedrijven met focus op kwaliteitsmanagement.
    • Criteria 2: branches: overheid, zorg en zakelijke dienstverlening.
    • Criteria 3: zonder wens tot digitalisering van bestaand materiaal.

De kosten van lead 1 en 2 liggen 20 euro boven de basisprijs en de kosten van lead 3 liggen 30 euro hoger dan de basisprijs van de lead. Lees hier meer over de kosten van leads.