Selecteer een pagina

Swiftpage, leverancier van geïntegreerde marketing- en CRM software, kondigde de eerste details van de Act! Cloud, een newmarketing , verkoop en interactie management platform aan. Dit software wordt uitsluitend aangeboden als abonnement-gebaseerde software – as-a – service (SaaS ), met algemene beschikbaarheid in Noord-Amerika, gepland voor het tweede kwartaal van 2014. Beschikbaarheid in andere regio’s is gepland voor later in het jaar. Kernfunctionaliteiten gepland voor het basisabonnement van Act! Cloud zijn:

  1. Uitgebreide contactgegevensimport: gebruikers kunnen hun contacten versterken met de Act! Cloud uit een toenemend aantal toonaangevende online diensten
  2. Timemanagement:  Act! Cloud zorgt ervoor dat gebruikers prioriteiten kunnen stellen, volgenen actie ondernemen op wat het meest belangrijk is voor hen.
  3. Gedetailleerde interactiegeschiedenis: elke interactie, online, per telefoon of in persoon, kan gevolgd en gerefereerd worden naar  een contactpersoonsinformatiepagina.
  4.  Snelle groepcreatie: met de Act! Cloud kunnen gebruikers  contacten toevoegen en verwijderen binnen groepen. Ook voor het zoeken naar specifieke criteria  en het creëren van een nieuwe groep uit die resultaten .
  5.  Voorgeprogrammeerde e-mail sjablonen: professionele e-mailmarketingcampagnes uitvoeren met Act! Cloud’s volledig aanpasbare, ingebouwde startersjablonen, ontworpen voor een breed scala van software.
  6. Intelligente e-maildistributie:  zodra een e-maildistributie ontstaat voor een specifieke groep kunnen gebruikers de relevante gebruikersinformatie bijhouden.
  7. Intelligentopvolgen beheer: door middel van de Act! Cloud kunnen gebruikers weten welke mensen het best te volgen zijn.