Selecteer een pagina

Tieto, Noord-Europa’s grootste IT-dienstverlener, breidde recentelijk zijn aanbod voor telecommunicatie-aanbieders uit met een oplossing om Microsoft Unified Communications te integreren in hun netwerken. Dit versterkt het aanbod van telco’s voor de zakelijke markt, die hiermee bedrijfsbrede UC-oplossingen kunnen aanbieden.

Zakelijke klanten die hun netwerken verbinden met de voor UC-voorbereide netwerken van hun telecomleverancier, kunnen zo profiteren van directe communicatiediensten zoals instant messaging (chat), statusmeldingen van medewerkers, (IP-) telefonie, videovergaderen, automatisch doorverbinden, spraakherkenning en van indirecte communicatiediensten zoals unified messaging, oftewel geïntegreerde voicemail, e-mail, sms en fax.

Tieto is Noord-Europa´s grootste IT-dienstverlener en Microsoft-partner. Dankzij de integratie van UC, kunnen telecomleveranciers nieuwe, uitgebreide communicatiediensten ontwikkelen en aanbieden en neemt de waarde van hun aanbod voor de zakelijke markt toe. De integratie van Unified Communications in een telecom-netwerkomgeving vereist diepgaande kennis van de technologie en de telecommunicatie-markt, zoals van de wet- en regelgeving, van netwerkapparatuur en verschillende communicatieprotocollen en ook van de dienstverlening en de uitvoer daarvan.