Selecteer een pagina

Forrester heeft hun toptrends voor CRM in 2014 samengevoegd. Deze trends gaan allemaal over het leveren van strategieën en technologieën voor het beter begrijpen van klanten, evenals hen te verbinden. Onderstaand volgt een opsomming van de toptrends voor CRM in 2014:

Trend 1: Bedrijven streven naar ervaring.

Trend 2: Ondernemingen willen tools waarmee zij een Outside-In perspectief kunnen creëren.

Trend 3: Meer organisaties zullen digitale disruptors worden.

Trend 4: De mobiele mindshift zal CRM dwingen snel te evolueren.

Trend 5: Big data zal omgezet worden in inzichten van klanten.

Trend 6: Social zal in alle stadia van de levenscyclus van de klant verbonden worden.

Trend 7: Snelle aanneming van CRM SaaS-oplossingen zal worden voortgezet.

Trend 8: Meer bedrijven zullen ernaar streven Agile ondernemingen te worden.

Trend 9: Marketing leiders zullen klantinzichten beschikbaar stellen voor gebruik.

Trend 10: Enterprise zal medewerkers bijstaan om nieuwe technologieën te omarmen.

Over Forrester
Forrester Research is een wereldwijde onderzoeks- en adviserende onderneming die professionals dient in 13 belangrijke items in drie verschillende klantsegmenten. Haar klanten worden dagelijks geconfronteerd met geleidelijke complexe bedrijfs- en technologiebesluiten. Forrester begeleidt leiders in technologie voor bedrijven, marketing en strategie en de technologie-industrie door middel van onafhankelijk gebaseerde inzichten die zorgen voor zakelijk succes van vandaag en morgen.