Selecteer een pagina

Update.seven biedt met het concept “dynamic CRM” zowel een dynamisch proces- en datamodel als specifieke branche templates, waarmee u verzekerd bent dat uw CRM oplossing snel en eenvoudig aan uw eisen en wensen aangepast kan worden.

Daarbij zorgt update.seven voor een snelle time-to-value en maximale flexibiliteit ook na de implementatie. Als processen en wensen binnen de organisatie veranderen, dan kan het CRM systeem snel worden aangepast dankzij de dynamische proces- en data logica van update.seven.

In zekere zin is dat uniek, de grafische cockpit in update.seven maakt het mogelijk om individuele datamodellen, CRM processen en configuraties van organisaties te groeperen als individuele templates. Deze kunnen uit de cockpit worden gehaald en als voorgedefinieerde bedrijfsprocesmodellen worden gebruikt. Dit maakt de verdere roll out van het systeem naar andere nationale -en internationale locaties aanzienlijk eenvoudiger. Daarnaast is de update.seven CRM Suite door update.seven analytics uitgebreid met business intelligence componenten, een data-warehouse en OLAP analytische instrumenten afgestemd op de gangbare CRM logica

Deze uitgebreide en flexibele CRM software oplossing is uitermate geschikt voor uw organisatie wanneer u prijs stelt op korte projectdoorlooptijden, voorgedefinieerde, industriespecifieke bedrijfsprocessen en moderne architectuur met verfijnde functionaliteit. Onze bedrijfsoplossingen komen aan de wensen van alle organisaties, groot, middelgroot en klein tegemoet . Ongeacht of u op zoek bent naar een kleinschalige oplossing voor een specifieke afdeling of naar een oplossing die werkzaamheden wereldwijd verbindt. update.seven geeft u de mogelijkheid alle bedrijfsprocessen betreffende marketing, sales en customer service aan te passen en biedt u tevens uitgebreide ondersteuning voor al uw klantprocessen, van acquisitie, optimale klantondersteuning tot aan doelgerichte service.

De CRM Suite update.seven biedt een serie modules die ontworpen zijn voor het optimaliseren van uw klantrelatiebeheer.

Bronnen: CRMcentraal & Update.com