Selecteer een pagina

De CRM.pad voor de iPad is een nieuw product voor professionele mobiele CRM en geeft iPad gebruikers te allen tijde toegang tot belangrijke CRM data.

De CRM.pad vergemakkelijkt taken zoals het efficiënt plannen van dagen en afspraken, constante beschikbaarheid van alle relevante informatie en het minimaliseren van administratieve taken.

Deze CRM applicatie heeft rechtstreekse toegang tot de update.seven database en biedt de nodige informatie en processen die nodig zijn om mobiel te werken. Het doel van de CRM.pad is om optimale aanpassing van CRM processen te leveren zonder dat het gehele CRM systeem mobiel gemapt hoeft te worden.

De CRM.pad voorziet gebruikers van een compleet overzicht van zakelijke afspraken, taken die nog aangepakt moeten worden en klantlocaties, waaronder een interactieve stratenkaart. Er zijn ook functies in de CRM.pad die individueel kunnen worden aangepast, waaronder de contacten- en adresbalk, klantclassificaties, industrie-informatie, contactgeschiedenis en contactpersonenlijst.

De CRM.pad laat gebruikers onafhankelijke data opslaan en terughalen en de administratie en documentatie van klantrelaties bijhouden terwijl ze buiten het kantoor zijn. Medewerkers hoeven niet meer tot laat in de nacht op kantoor te blijven, want alles wat ze voorheen op kantoor deden kan nu, dankzij de CRM.pad, ook buiten het kantoor plaatsvinden.

Alle data is online beschikbaar in het interne CRM systeem en als er geen internetverbinding ter plekke is, kan de medewerker rechtstreeks vanuit zijn of haar iPad werken. De data kan altijd worden opgeroepen. Het doet er dus niet toe of er mobiele netwerken of WLAN connecties beschikbaar zijn.

De CRM.pad applicatie combineert dus alle voordelen van de update CRM oplossing en de intuïtieve en gebruiksvriendelijke iPad.

De nieuwe CRM oplossing voor de iPad kan gebruikt worden door:

  • Iedereen die buiten kantoor toegang nodig heeft tot data van het kantoor
  • Farmaceutische medewerkers die moeten bijhouden wanneer doktoren of apotheken worden bezocht
  • Financiële- of verzekeringsconsultants die te allen tijde toegang willen hebben tot huidige contractdata
  • Bedrijven die hun medewerkers willen voorzien van iPads
  • IT managers die iPads en CRM systemen met elkaar willen integreren.