KANA Software is een toonaangevende specialist in meerdere-kanalen klanteninteractie software voor middelgrote commerciële bedrijven in de publieke sector; KANA biedt nu uitgebreide Klant Service Oplossingen van de middelgrote markt naar bedrijven, zowel op locatie of op aanvraag.
KANA Software, Inc., een wereldwijde leider van klantenserviceoplossingen, die door meer dan 600 bedrijven wordt gebruikt waaronder de helft van Global 100 en meer dan 200 overheidsinstanties, melde recentelijk dat de privé verkoop van Trinicom, een leverancier van cloud-gebaseerde web klantendienst (WCS) en klantinteractie software, is afgerond. De voorwaarden van de transactie werden niet bekendgemaakt.
Trinicom, gevestigd in Nederland, bedient meer dan 200 overwegend middelgrote organisaties in zowel de publieke als de private sector, waarbij zij snelle, efficiënte toegang hebben tot uitgebreide en meerdere-kanaal WCS mogelijkheden zoals kennismanagement, web zelfdienst, sociale gemeenschappen, live chat en virtuele assistent technologie, maar ook campagne en email antwoordmanagement – allemaal van 1 enkele op-aanvraag CRM cloud applicatie.
De verkoop breidt de klanten en inkomensbasis van KANA uit en versterkt haar productportfolio. KANA zal de nieuwe en bestaande Trinicom klanten blijven ondersteunen en zal de ontwikkeling van de kerncapaciteiten van Trinicom versnellen en haar markt wereldwijd uitbreiden om ook middelgrote bedrijven te accomoderen.
Betaalbare Klanten Service van de Cloud
Trinicom stelt KANA in staat om een eind tot eind klanten service oplossing van de cloud te bieden, dus het toevoegen van op aanvraag software als een dienst (SaaS) naar KANA’s bestaande op-locatie en hosting keuzes. Gemakkelijk in gebruik, snel te implementeren, hoge prestatie, meerdere kanalen en het belangrijkste: verpakte SaaS klantenserviceapplicaties zijn ideaal om de behoeften van de middengrote markt en kleinere locale overheid- en publieke sector dienten te behartigen. Deze organisaties herkennen de noodzaak om vitale klant/ opdrachtgever service te bieden, concurrerend te blijven en relevant te zijn in een klimaat van aanhoudende economische onzekerheid die wordt gekenmerkt door aangescherpte budgetten en strategieën voor kostenverlaging. Met het zeer elastische SaaS implementatiemodel van Trinicom, kunnen klanten genieten van de vrijheid van betaal-terwijl-je-gaat prijzen die aanpasbaar zijn aan de hand van hun zakelijke behoeften.
Met de meerdere-kanalen web klanten dienst van Trinicom, kunnen middelgrote bedrijven hun service kwaliteit verbeteren door klanten vragen consistent en op tijd te beantwoorden; kosten kunnen effectief worden beheerd doordat er online kennis en FAQs 24 uren per dag beschikbaar zijn; en dienst resolutie kan sneller worden bespoedigd door vragen te beantwoorden binnen het contact centrum en bij het eerste gesprek.