Avaya zet meer dan 4.000 Radvision Scopia Desktop en mobiele video-conferencing kamers, medewerkers maken 35.000 videogesprekken met meer dan 85.000 deelnemers op meerdere apparaten in de eerste 60 dagen.

In minder dan zes weken dat de Radvision Scopia oplossing is ingezet, heeft deze oplossing meteen voor een besparing gezorgd op  Reis- en IT-kosten.

Onlangs heeft Avaya bekendgemaakt dat er 35000 video optoepen zijn gedaan op het nieuw geïmplementeerde Radvision Scopia Desktop systeem binnen de eerste 60 dagen als oplossing voor de verkoop, marketing en de uitvoerende teams van het bedrijf. Als gevolg hiervan hebben verkoopteams een verhoogde klanten betrokkenheid genoteerd, terwijl Avaya’s kosten daalden. Intern werken de productontwikkelaars en marketing teams beter met elkaar samen; senior managers hebben aangegeven dat er meer betrokkenheid en hogere kwaliteit merkbaar zijn tijdens de meetings.

Avaya medewerkers stapten al gauw over naar het Radvision Scopia Systeem, om het buitengewone gebruiksgemak voor zowel de geplande en ad-hoc videoconferenties in een verscheidenheid van apparaten. Radvision Scopia biedt unieke, desktop en mobiele mogelijkheden alsook de mogelijkheid om deelnemers van zowel binnen als buiten de organisatie te laten deelnemen. Zo kunnen gebruikers een video sessie beginnen op een iPad, PC of iPhone met collega’s, klanten en partners die een desktop of laptop Pc, Apple iPad, Apple iPhone of een in-room apparaat gebruiken, en alle deelnemers met elkaar in contact brengen zonder dat de kwaliteit minder wordt.

Radvision Scopia heeft Avaya’s business veranderd door simpelweg video communicatie sterk te vereenvoudigen. Radvision Scopia zorgt ervoor dat Avaya’s sales teams gemakkelijker met klanten en partners kan communiceren voor product demo’s. Hierbij neemt de betrokkenheid van de klant toe en reizen verkopers minder om deals te sluiten. Wanneer ondervraagd wordt over hun video call gebruik, geven veel Avaya verkopers aan dat zij de traditionele audio gesprekken hebben vervangen met Radvision Scopia desktop en Radvision Scopia Mobiele gesprekken, daarbij verwijzend naar het gebruiksgemak als de belangrijkste motor.

Quotes

“Avaya’s ervaring is het bewijs dat persoonlijke video conferencing al helemaal gereed is voor gebruik. Oplossingen zoals Radvision Scopia combineren click-to-call gebruiksgemak, een bekende ‘meet me’ paradigma, en een klant die hoge kwaliteit audio-video sessies maakt, praktisch en efficiënt. Door meer dan 4000 gebruikers was het een erkenning van Avaya dat 1) Metcalfe’s Law belangrijk is om barrières te overwinnen en 2) schaalbare video-oplossingen zijn hier, nu, en beheersbaar”
ANDREW W. DAVIS
PARTNER AND CO-FOUNDER
WAINHOUSE RESEARCH