Veel organisaties hebben klantendiensten en verkoopmedewerkers (in dienst) die hele brede en diverse geografische gebieden overzien. Deze medewerkers moeten de klantenintelligentie compleet volledig bijhouden om topkwaliteit klantenservice te leveren, wat leidt tot het maximaliseren van omrekeningskoersen. Maximizer Software, een leidende leverancier van eenvoudige, toegankelijke en betaalbare Klantrelatie Beheer (CRM-systemen) bood biedt kritisch en praktisch inzicht in het bijhouden van klantenintelligentie en verkoop/dienst beheer bij een gratis webinar op 28 november 2012. (deze zin is te lang) Bij de sessie zullen Steve Davison, uitvoerend directeur van het Zuid-Afrikaanse koelkastbedrijf Minus 40 en Nelia Roberts van Certified Solutions, Camsoft-leverancier aanwezig zijn. Zij zullen praten over het gebruik van Maximizer CRM door het bedrijf om klantenservice en verkoopexcellentie te leveren door binnen het pan-Afrikaans netwerk. Het webinar zal om 10:30 uur beginnen en duurt ongeveer 45 minuten. Steve Davison: “Nadat Maximizer CRM 12 was geïmplementeerd, had het meteen effect op de mogelijkheid van Minus 40 om klantenrelaties te beheren. Overstappen naar Maximizer heeft ons in staat gesteld onze klantenrelaties gemakkelijk en efficiënt te beheren gedurende bijna 19 jaren jaar. We zijn sindsdien vaak bezig met het vernieuwen van ons softwareverzekeringscontract, wat grote kostenbesparingen heeft opgeleverd. We zouden een voltijdse verkoopmedewerker in dienst moeten nemen om qua tijd exacte exact dezelfde informatie te kunnen geven over wat onze verkoopkrachten kunnen wat we nu doen met Maximizer.” De belangrijkste punten die onder de aandacht komen moeten, omvatten hoe Maximizer CRM Minus 40 heeft ondersteund in het bereiken van: • Externe toegang op de centrale CRM-database via het web; • Efficiënte updates en toegankelijkheid voor een volledige klantengeschiedenis met de gebruiksvriendelijke interface; • Verbeterde rapportage van de verkoopteams; • Verbeterde mogelijkheden voor beheer en omzetverhoging; • Positieve terugverdientijd, waaronder kostenbesparingen en prestatieverbeteringen; • Toekomstplannen om de ROI van het systeem uit te breiden. Mensen die dit evenement willen bezoeken, dienen zich eerst te registreren.