Retailer gebruikt Email- en Adresverificatie om Data nauwkeurigheid te garanderen en de workflow te verbeteren
Experian QAS heeft onlangs aangekondigd dat Fathead, het toonaangevende merk, het toonaangevende merk van de officiële licentie sport en entertainment muur graphics, QAS Email en QAS Pro zal gebruiken ter verbetering van de email en het gebruik van klantgegevens. De retailer verwacht betere klantgegevens voor een betere productlevering, toename in email conversie en om de ervaringen van de klanten op http://www.Fathead.com bij te houden.
Jennifer Rademacher, chief information officer at Fathead, zegt: “We implementeren klantgegevens verificatie tools om de kwaliteit van gegevens overalls te verbeteren. We willen ervan verzekerd zijn dat onze gegevens zo nauwkeurig mogelijk zijn. Met betere, nauwkeurige gegevens zijn we ervan verzekerd dat we een betere klantenservice kunnen bieden.”
De Experian QAS producten zullen worden gebruikt op de Fathead eCommerce site en binnen de klantenservice center. Er wordt verwacht dat de producten zullen zorgen voor een betere workflow voor zowel de werknemers als de klanten, terwijl wij nauwkeurige data garanderen.
David Northridge, vice president van client retention, Experian QAS zegt: “Retailers dienen ervan verzekerd te zijn data heel accuraat over te nemen, van waar dan ook. Dit kan zorgen voor een optimale bedrijfsvoering op vele vlakken, van email reclame tot pakketlevering en call center nauwkeurigheid.”