Selecteer een pagina

Salesforce is al een tijdje bezig geweest in de gehele sociale marketing ruimte met aankopen die sociale betrokkenheid, monitoren, content en adverteren omvatten. Het bedrijf heeft al deze functionaliteiten recentelijk bijeen gebracht en de Salesforce Marketing Cloud onthuld.

Salesforce Marketing Cloud

Salesforce is van mening dat dit de eerste keer is date een enkele suite alles biedt wat nodig is voor complete klant ervaring begeer waaronder sociaal luisteren, werkstroom, automatisering, betrokkenheid en content mogelijkheden.

De marketing cloud is het antwoord op grote veranderingen in de manier waarop marketing plaatsvindt en is voornamelijk geprecipiteerd door sociale media en de mogelijkheid om klanten rechtstreeks te bereiken. Salesforce zei dat het marketing aanbod niet alleen perse voor marketing gebruikt zal worden, maar dat het ook de rol zal aannemen van sociaal en gemeenschap manager voor een sociale aanwezigheid van een onderneming.

Marketing ondergaat zijn grootste verandering in jaren aangezien merken overstappen van traditionele strategieën naar het verbinden met klanten en fans over de gehele wereld door sociale media. Micgael Lazerow, CMO van de Marketing Cloud van Salesforce, zei: “De Marketing Cloud van Salesforce stelt merken in staat om voordeel te halen uit de verandering. Inzicht wordt omgezet in actie en verbindingen in  klanten voor het leven.”