Selecteer een pagina

Extra hulpmiddelen verkregen door CRM2care door haar samenwerking met Zinnovation. Met deze extra hulpmiddelen is het bedrijf in staat haar steeds groter wordende klantenkring in Nederland bij te staan bij het voltrekken van haar SLA afspraken. Om dit te kunnen bewerkstelligen werd er recentelijk een overeenkomst gesloten door Petra Hagemeijer, Zinnovation directeur en Bart Sturkenboom, CRM2care directeur.

Door het bestaande dienstenbureau en de daaraan gekoppelde diensten uit te breiden, kan CRM2care nu haar klanten van Sage CRM voorzien van een grotere hoeveelheid ondersteuningdiensten. Daarbij kun je denken aan het 24 uur per dag gestructureerd te hulp staan van deze klanten en de applicatiebeheer diensten op afroep uit te breiden. Doordat de Sage CRM servicedesk in Nederland wordt uitgebreid, zijn klanten meer verzekerd van snellere oplostijden van eventuele noodgevallen.

De directeur van CRM2care, Bart Sturkenboom, zei over de samenwerking: “Bij steeds meer grotere accounts van ons is Sage CRM een primair systeem in de bedrijfsvoering. Dan heb je dus als grootste Sage CRM partner in Nederland de plicht om je supportfaciliteiten daar verder op aan te passen. Zinnovation leverde bij veel van onze Sage CRM projecten al bijdragen op vooral technisch gebied. Bovendien was deze partner actief als specialist voor het leveren van Sage CRM applicatiebeheer diensten. Dit in combinatie met de recente uitbreiding van haar personeelsbestand maakte de beslissing om met Zinnovation verder in zee te gaan eenvoudig.”

Het Sage CRM dienstenbureau is werkzaam vanuit het kantoor van Zinnovation dat in Hoorn ligt. De managementdiensten kunnen zowel op locatie als op afstand worden uitgevoerd.