Selecteer een pagina

Rightnow technologies introduceert met RightNow 8.2 zijn kwartaal update van het programma op het gebied van on-demand CRM-oplossingen. De vernieuwde versie biedt verbeteringen binnen alle klantinteractiekanalen, stelt het bedrijf. Een feedbackkanaal met ‘emotiedetectie’ is een van de nieuwe toepassingen in RightNow 8.2. Hiermee beschikt het systeem nu over de mogelijkheid om emoties van klanten te analyseren. Deze toepassing meet, op basis van een analyse van tekstgebaseerde klantcommunicatie, volledig automatisch hoe klanten de service van een bedrijf ervaren. RightNow 8.2 omvat ook nieuwe rapportagemogelijkheden die klantfeedback analyseren. Volgens de leverancier op het gebied van on-demand CRM-oplossingen biedt deze aanpassing ondernemingen de mogelijkheid een optimale klantervaring te bewerkstelligen. De kwartaalupdate is tevens uitgerust met een aangepast webkanaal dat onder meer een nieuwe sitemap bevat. Rightnow technologies zegt dat met de vernieuwde sitemap een kennisdatabase zo geëndexeerd kan worden dat ze beter toegankelijk is voor zoekmachines. De leverancier op het gebied van on-demand CRM-oplossingen stelt dat bedrijven er daardoor zeker van zijn dat klantvragen worden beantwoord, zelfs als klanten zoeken via Google of Yahoo.

Lees artile verder op Techworld.nl