Morningstar Systems, specialist op het gebied van Context Management en Enterprise Content Management, gaat CRM-oplossing InterAction implementeren bij het Amsterdamse advocaten- en notarissenkantoor Boekel De Nerée. Het kantoor wordt daardoor beter in staat gesteld om relatiegegevens te registreren en terug te zoeken, iets waar zowel medewerkers als cliënten baat bij hebben. Boekel De Nerée is een belangrijke speler in de zakelijke, juridische dienstverlening. Tot voor kort beschikte het kantoor niet over een gedeeld systeem om klantgegevens real time online te registreren. Boekel De Nerée kon daardoor niet altijd even snel inspelen op de veranderingen in de markt. Relaties verwachten in toenemende mate dat hun dienstverlener bekend is met alle door hem verstrekte informatie. De zoektocht naar een Customer Relationship Management (CRM)-systeem resulteerde in de aanschaf van InterAction van LexisNexis Interface Software: een flexibel CRM-platform dat door meer dan zestig procent van de grootste Amerikaanse advocatenkantoren en een aantal grote Nederlandse kantoren wordt gebruikt voor het beheer van klantrelaties. Morningstar Systems is in de Benelux exclusief leverancier van deze software. “InterAction onderscheidt zich met name op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast vonden we het van belang dat de oplossing is opgezet vanuit de wijze waarop advocaten werken. Netwerken is heel belangrijk in de advocatuur en het systeem is daarop ingericht”?, vertelt Ingrid Morauw-Maréchal, manager business development bij Boekel De Nerée. Het CRM-platform zal naar verwachting begin 2008 in gebruik worden genomen. De verwachting is dat in eerste instantie met name de ondersteunende diensten er veel profijt van zullen ondervinden. “Maar ook onze cliënten zullen van het systeem profiteren”?, aldus Morauw-Maréchal. “We hebben meer inzicht in hun behoeften en zijn beter in staat om daarop in te spelen, bijvoorbeeld door het aanbieden van aanvullende diensten.”?
Bron: Morningstar Systems