Selecteer een pagina

Cadac Organice BV, een Microsoft Gold Certified Partner en ontwikkelaar van Organice, een op SharePoint gebaseerde Engineering Document Management oplossing, rapporteert een sterke groei over 2008 in haar voorlopige resultaten. Ondanks de wereldwijde economische crisis heeft Cadac Organice BV vertrouwen in de toekomst en verwacht zij dat bedrijven zullen investeren in Document Management oplossingen om hun efficientie te verbeteren en hun concurrentie positie te verstevigen.

In 2008 heeft Cadac Organice BV de ontwikkeling van Organice voortgezet en 3 nieuwe Organice releases geintroduceerd. De nieuwe releases bevatten nieuwe functionaliteit in Organice Explorer en Organice Transmit, zoals uitbreiding van de CAD ondersteuning (AutoCAD 2009, Revit 2009, MicroStation V8 XM, Bricscad V9), redlining, verbeterde document distributie, de retransmit notificatie en de samengestelde distributie matrix. Verder introduceerde zij twee nieuwe Organice modules:

  • Organice Publish om SharePoint documenten te publiceren naar andere bibliotheken of interne of externe sites en om documenten te converteren naar onafhankelijke bestandsformaten;
  • Organice Solution Accelerator die de SharePoint Engineering Document Management implementatie versnelt met de deployment accelerator, een site provisioning tool en best practice site templates, en die de document management omgeving uitbreid met document nummering and rule based item security.

Wereldwijd zag Cadac Organice BV in 2008 een sterke groei in het aantal klanten en verkochte licenties. Nieuwe klanten kwamen vooral uit de bouw (architecten, ingenieursbureaus, aannemers) en de proces industrie. Onder de nieuwe klanten ware zowel kleine en middelgrote bedrijven en multinationals met kantoren wereldwijd.

Naast nieuwe klanten heeft de Cadac Organice BV ook haar distributie kanalen uitgebreid met een aantal nieuwe partners en resellers in verschillende geografiën. Nieuwe partners werden gevonden in de USA, Europa en Africa. Tevens verwacht de Cadac Group op korte termijn haar distributie kanalen uit te breiden naar Azië en Oceanië, in het bijzonder om efficient te kunnen reageren op de toenemende interesse voor Organice uit Australië.