Selecteer een pagina

Kalamazoo en SalesManager Software B.V. (SalesManager) kondigden vandaag een samenwerkingsverband aan voor de levering van Customer Relation Management (CRM) software voor de automotive branche. SalesManager is gespecialiseerd in het ontwikkelen van CRM oplossingen en behoort tot de top 5 van CRM leveranciers in Nederland.
De samenwerking strookt met de nieuwe visie van Kalamazoo die gericht is op het aanbieden van totaaloplossingen voor de automotive branche.

Vandaag kondigden Kalamazoo en SalesManager aan dat ze een exclusieve samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten voor de ontwikkeling, verkoop en ondersteuning van een CRM oplossing voor de automotive branche. Net als Evolution zal het pakket ondersteuning bieden voor meerdere talen en lokaties en is het gebasseerd op industrie standaard software. Het pakket zal als basis een Oracle database hanteren, dezelfde standaard als voor het Dealer Management Systeem (DMS) Evolution, en zo eenvoudige communicatie garanderen met andere applicaties.

“Deze samenwerking stelt ons in staat een kwalitatief hoogstaande oplossing te bieden die naast de functionaliteit ook de productiviteit van alle verkoopactiviteiten zal verhogen”, aldus Hein Nederveen, Managing Director Kalamazoo Benelux.

Noel Digan, Managing Director SalesManager vult hierop aan: “Met Kalamazoo als partner kunnen wij een vuist maken in de automotivebranche. Samen met Kalamazoo’s marktleiderschap in dealer management systemen en onze ervaring in de CRM markt kunnen autodealers rekenen op een verkoopondersteunde oplossing die echt toegespitst is op hun sector.“

CRM totaal oplossing

Het pakket zal een integraal onderdeel zijn van Kalamazoo Edge, een programma waarmee autodealers is staat worden gesteld om aanzienlijk meer auto’s te verkopen. Edge combineert technologie en een voortdurende training in een gestructureerd programma tot een complete hervorming van de verkoopcultuur en klantenservice in de automotive branche. Het zorgt ervoor dat de verkoopactiviteiten worden gericht op de relatie met de klant, en er kan zelfs een verdubbeling van de autoverkoop gegenereerd worden.

Bronnen: CRMcentraal & SalesManager