Selecteer een pagina

Rightnow Technologies heeft de nieuwe kwartaal update van haar CRM-oplossing in de markt gezet. De nieuwe versie Rightnow 8.2 heeft onder andere een Feedbackkanaal met \’emotiedetectie\’, nieuwe sitemap functionaliteiten en persoonlijke routering op het spraakkanaal.

De CRM-oplossing van Rightnow helpt organisaties bij het leveren van klantinteracties, ongeacht of klanten via de telefoon, online, e-mail of chat contact zoeken. Nieuw is Rightnow Feedback. Hiermee beschikt het systeem nu over de mogelijkheid om de emoties van de klant te analyseren. Deze functionaliteit meet op basis van een analyse van tekstgebaseerde klantcommunicatie volledig automatisch hoe klanten de service van een bedrijf ervaren. Met deze kennis kan een bedrijf de service aan de klanten verder personaliseren. Rightnow 8.2 omvat ook nieuwe rapportagemogelijkheden die klantfeedback analyseren, waardoor gebruikers direct actie kunnen ondernemen.

ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/nieuws/id2539-CRMoplossing_Rightnow_nu_met_feed_back_module.html”>Lees verder op ITcommercie