Op basis van jarenlange ervaring op het gebied van automatisering van bedrijfsprocessen van ondernemingen in diverse (internationale) markten heeft FIQAS Software B.V. een revolutionair produkt ontwikkeld dat een grote bijdrage kan leveren aan het succes van ook uw onderneming, FIQAS Connection CRM een uniek relatiebeheersysteem.
Het ongekend krachtige ontwerp van FIQAS Connection CRM, gecombineerd met een breed scala aan functionaliteiten op het gebied van relatiebeheer, contact management, interne processen, planning en management rapportage maken FIQAS Connection CRM tot een CRMsysteem waarmee uw organisatie onmiddelijk aan slagvaardigheid zal winnen, waardoor u de benodigde investering in korte tijd zult terug verdienen.
Het generieke karakter van FIQAS Connection CRM maakt dat het geschikt is voor uiteenlopende toepassingen in verschillende markten. Toch is FIQAS van mening dat er een zekere focus nodig is omdat naast een geschikte technische oplossing ook een grondige kennis van de markt en bedrijfsprocessen van vitaal belang is om tot een succesvolle implementatie te komen.
Daarom heeft FIQAS een aantal markten voor FIQAS Connection CRM geselecteerd:
Algemeen
FIQAS Connection CRM is een systeem dat zich aanpast aan uw organisatie en haar processen in plaats van andersom! Vanwege de hoge flexibiliteit komt haar waarde optimaal tot haar recht wanneer het gaat om bedrijven met zeer complexe en/of zeer specifieke bedrijfsprocessen.
Telecommunicatie
Voor bedrijven in de telecommunicatiebranche is FIQAS Connection CRM niet alleen bijzonder geschikt voor het automatiseren van de bedrijfsprocessen rondom Sales, Marketing en Customer Services, het bezit tevens ook enkele kernfuncties van Abillity zoals bijvoorbeeld productdefinities, abonnementen en prijsmodellen. Daarnaast bestaan er tussen FIQAS Connection CRM en Abillity uitgebreide interfaces die het mogelijk maken om de oplossingen samen in te zetten.
Werving & Selectie
Het matchen van vraag en aanbod is in essentie een simpel proces. In de praktijk komt er echter nog heel wat bij kijken en is het zaak om de processen rondom effectief in te richten. FIQAS Connection CRM biedt de moderne recruiter een geïntegreerde oplossing voor klant- en relatiebeheer, planning en controle van interne- en externe processen en uitgebreide rapportage mogelijkheden.
Medische Klinieken
Medische klinieken hebben te maken met een zeer diverse en specifieke informatiestroom. De flexibiliteit van FIQAS Connection CRM stelt hen in staat om zowel kwaliteit als effectiviteit van het gehele behandelproces te waarborgen.
Arbodiensten markt
Voor de Arbodiensten is een speciale “arbo-configuratie” ontwikkeld waardoor het systeem naadloos aansluit op de bedrijfsprocessen zoals deze voorkomen bij arbodiensten. Omdat Arbodiensten te maken hebben met zeer dynamische regels en voorschriften waarbij er regelmatig sprake is van wetswijzigingen en nieuwe richtlijnen moet hun automatiseringssysteem flexibel genoeg zijn om alle wijzigingen op de voet te kunnen volgen. Met FIQAS Connection CRM kan door de zeer uitgebreide configuratie mogelijkheden, zonder dat programmeren nodig is, de software worden aangepast op de gewijzigde bedrijfsprocessen en/of dienstverlening.
Modules
Ook FIQAS Connection CRM is modulair opgezet. Hierdoor is het mogelijk om zeer flexibele oplossingen te leveren die precies voldoen aan de wensen en eisen van uw organisatie.
De volgende modules maken deel uit van de productlijn:
- Klant- en relatiebeheer
- Advanced Contact Management
- Planning
- Assortimentsbeheer
- Order Management
- Facturatie
- Accounts Receivable (Debiteurenbeheer)
- Workflow
Ook binnen de modules wordt de flexibiliteit verzekerd doordat ze in hoge mate configureerbaar zijn. Ieder bedrijf heeft zo haar eigen unieke werkwijze die voor concurrentievoordeel moet zorgen. Door middel van configureren worden de modules verder ingericht om op die manier uw organisatie in staat te stellen om zich te (blijven) onderscheiden van haar concurrenten.
Bronnen: CRMcentraal & FIQAS Connection CRM