Selecteer een pagina

Huis & Hypotheek, een van de grootste organisaties van hypotheekadviseurs in Nederland, heeft gekozen voor de customer relationship management applicatie Cmotions Contact/Microsoft Dynamics CRM.

In de komende tijd zal de applicatie bij 5 à 6 vestigingen geïmplementeerd worden in een zogenaamde ‘proof-of-concept’-fase. Zodra deze met een positief resultaat wordt afgerond is het de bedoeling dat de overige franchisenemers de software zullen implementeren. In totaal zullen dan ongeveer 225 gebruikers/hypotheekadviseurs het pakket gaan gebruiken.
 
“We verwachten met Cmotions Contact tot een beter klantbeeld te komen doordat het proces van lead tot afsluiten nu in één applicatie is ondergebracht. Ook kunnen onze franchisenemers beter gekoppeld worden aan de centrale organisatie en met onze adviesprogrammatuur,” zegt Niek Nusmeijer, directeur van Huis en Hypotheek. “Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld tot een betere uitwisseling komen van campagne- en leadinformatie en het geeft ons als centrale organisatie ook een beter totaaloverzicht. Bovendien verwachten wij dat onze franchisenemers beter dan nu in staat zullen zijn hun klanten optimaal te bedienen”.
 
Cmotions Contact is ontwikkeld door CRM-specialist Cmotions op basis van Microsoft Dynamics CRM 3.0 en is gericht op assurantietussenpersonen, hypotheekbanken en pensioenadviseurs. De brede ervaring van Cmotions in de financiële markt en het feit dat de applicatie is gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM zijn belangrijke overwegingen geweest bij de keuze. Huis & Hypotheek verwacht dat de acceptatie door de franchisenemers hierdoor makkelijker en sneller zal verlopen.
 
Cmotions Contact kan gekoppeld worden aan productadministraties en voldoet volledig aan de eisen van de Wet Financiële Dienstverlening (WFD). Het pakket helpt bedrijven om gelijktijdig hun verkoop-, marketing- en after salesprocessen te stroomlijnen, zodat alle medewerkers met dezelfde gestructureerde informatiestromen werken. Doordat Cmotions Contact gebaseerd is op Microsoft Dynamics CRM 3.0, de nieuwste versie van Microsofts CRM-software, is de applicatie nauw geïntegreerd met het vertrouwde Outlook. Een ander belangrijk aspect van CRM 3.0 is het accent op persoonsgerichte, rolgebaseerde functionaliteit wat het medewerkers gemakkelijker maakt hun functie te vervullen binnen het relatiemanagementproces. Ook is de software makkelijk aan te passen aan de specifieke behoeften van de klant.

Bronnen: CRMcentraal & Cmotions