De CRM-functionaliteit van Infor CRM Sales en Infor CRM Service, componenten van Infor CRM Epiphany, zijn nu te integreren met de nieuwste versies van Avaya, Lotus Domino en Crystal Reports. De softwareonderneming komt hiermee tegemoet aan een concrete behoefte van haar klanten. Naast de toegevoegde integratie-mogelijkheden omvat de nieuwste 7.0.2 versie van CRM Sales ook de Configuration Module. Gebruikers kunnen met deze module het verkoop- en specificatieproces standaardiseren om de kwaliteit van de output te garanderen. De juiste configuratie van producten en diensten op het moment van verkoop is essentieel voor een efficiënt verkoopproces. Onnauwkeurigheid kan dan leiden tot problemen op bijvoorbeeld het vlak van compliance, retourzendingen en ruilen.
ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/site.php/2483/nieuws/Infor_CRM_Epiphany_voegt_Avaya_Lotus_Domino_en_Crystal_Reportsondersteuning_toe.html”>Lees verder op ITcommercie