Infor breidt zijn WFM-team uit als reactie op de groeiende vraag naar Workforce Management (WFM) oplossingen in de EMEA-regio. Tevens werft Infor nieuwe partners om zich aan te sluiten bij hetInfor Partner Network(IPN).
‘Bij Infor zijn wij ervan overtuigd dat een WFM-strategie op de lange termijn de winstgevendheid verbetert en niet alleen kosten bespaart´, zegt Rochelle Schard, director Industry & Product Marketing voor WFM bij Infor.‘Met Infor10 WFM kunnen bedrijven het risico van non-compliance verminderen, de inzet van arbeidskrachten optimaliseren en de algemene klantervaring verbeteren om zodoende de bedrijfsdoelen sneller te realiseren.’
Veranderingen die Infor doorvoerd ter uitbreiding zijn:
- Het team werkt voor een gevarieerd portfolio van klanten in de EMEA-regio in de retail, de financiële dienstverlening en de verwerkingsindustrie, waaronder: Koninklijke Ahold, Atos Origin, Itella, British Airways, Manpower en de Foschini Retail Group.
- Infor zoekt WFM-partners die zich aansluiten bij het Infor Partner Network (IPN). Het nieuwe partnerprogramma biedt kennis en kunde, tools en financiële stimulans zodat de partners snel een winstgevende en duurzame Infor business kunnen realiseren. Deze middelen zijn beschikbaar in de pré- en post-salesfase.
- De Infor10 WFM-oplossingen helpen bedrijven hun langetermijnpersoneelsplanning en dagelijkse werkzaamheden af te stemmen op hun bedrijfsstrategie. Daarnaast helpt de software de winstgevendheid te verbeteren door de loonkosten te verlagen; de juiste personeelsomvang in teplannen; werkprestaties bij te houden, complexe internationale arbeidswetten encorporaterichtlijnen na te leven, terwijl alle betalingsregelingen geautomatiseerd worden.