De Intelligence Group is in januari 2003 opgericht met als doel om de arbeidsmarkt onafhankelijk, volledig én actueler, breder en dieper in kaart te brengen dan alle andere beschikbare onderzoeken. Met deze informatie en de juiste ervaring, worden werkgevers geadviseerd over het verbeteren van hun arbeidsmarktcommunicatie en recruitment.
Intermax is verantwoordelijk voor het ontwerpen en de technische realisatie van de nieuwe website die aan een aantal belangrijke doelstellingen voldoet:
Het is belangrijk dat iG! duidelijk als een adviesorganisatie wordt geprofileerd in plaats van alleen als onderzoeksorganisatie. Zorg verder dat er meer beleving, actualiteit en interactie in de website te vinden is, zodat de website aantrekkelijker wordt voor bezoekers om terug te keren. Daarnaast willen de mensen van iG! de website voortaan zelf gemakkelijk kunnen beheren.
Omdat de diensten van iG! vrij abstract zijn, is gekozen voor een animatie die de mogelijkheden visueel sterk weergeeft. Daarnaast is de site voorzien van moderne snufjes in een web 2.0 sfeer. Door de inzet van CMS Flow heeft Intermax de klant alle mogelijkheden geboden om voortaan zelf snel én gemakkelijk de content van de nieuwe site te beheren. iG! heeft de lifegang met veel vertrouwen tegemoet gezien en is alweer bezig met de volgende fase.
Bronnen: CMScentraal & PitchView