IntranetCRM 4 van HeadNets biedt veel nieuwe mogelijkheden voor modern relatiebeheer, maar is ook door ontwikkeld als dé basis voor uw medewerker-administratie, financiële (verkoop) administratie, webwinkel of catalogus, en de interne communicatie. Tevens is de MS-Office omgeving volledig geïntegreerd; u kunt op basis van uw eigen sjablonen documenten aanmaken.
Wijzigingen en Uitbreidingen
De basis-versie van IntranetCRM is op tal van punten aangepast. Dit zijn de voornaamste wijzigingen:
- Compleet vernieuwde layout
- Internet Explorer 7 compatibel
- Vernieuwde Agenda
- Repeterende afspraken inplannen
- Afspraken koppelen aan contactpersoon
- Actiepunten zijn nu ‘Taken’
- Meerdere adresvelden
- Meer Medewerkersinformatie opslaan
- Archieffolder per medewerker
- Documenten aanmaken obv. Word sjabloon
- Uitgebreide ‘Mijn Pagina’ per medewerker
- Instellingen per medewerker
Bronnen: CRMcentraal & Intranet CRM