K3 is trots om te kunnen mededelen dat Nicovij-Enorm, een van Nederlands grotere doe-het-zelf ketens, heeft besloten om de retail oplossing van K3 te implementeren. De opdracht van Nicovij-Enorm is onderdeel van een sterk jaar waarin K3 een aantal belangrijke opdrachten heeft gekregen waaronder de opdracht voor de implementatie van K3 Retail voor zowel het klassieke als online retail concept van Feedback, de toonaangevende retailer in audio, licht en muziek instrumenten.
Arjen de Wit (Managing Director K3):” We zijn trots om de retail partner te mogen zijn voor deze toonaangevende organisaties en het bewijst wederom het succes van onze retail oplossingen in de markt. Mede als resultaat van deze mooie opdrachten hebben we een zeer goed resultaat in onze new business opdrachten en ligt K3 Groep op dit moment op schema om de brokers forecast te halen.”
K3’s doel is om middel grote en grote retailers te voorzien van innovatieve, schaalbare, functionaliteitrijke oplossingen ter ondersteuning en verbetering van de klant relaties, kosten besparingen en het bereiken van operationele efficiëntie door de gehele keten. K3 is een Gold Certified Microsoft Partner en een van de grotere LS Retail partners wereldwijd. K3 heeft haar klanten, waar onder Bouwmaat, Maison de Bonneterie, Jigsaw en IKEA, in meer dan 30 landen.
Bron: ERP