MSI (MultiChannel Services & Integration), heeft zich gespecialiseerd in het toegankelijk maken van informatie voor iedereen op zijn niveau, toegespitst op eBusiness en klantenservice. Voor marketing en sales en voor het beheer van haar relaties gaat MSI gebruik maken van Microsoft Dynamics CRM.
Met 4 basistechnologieën is door MSI een zelflerend kennismanagement systeem ontwikkeld, dat informatie in kennis omzet, waarbij alleen op management-by-exception basis wordt bijgestuurd. Dus snel resultaat met minimale inspanning en op alle niveaus inzetbaar: bij klanten, klantenservice en overige medewerkers.
Na jaren van ervaring met kennismanagement, klantencontact en selfservicesystemen van derden is MSI gestart om bestaande technologieën te verbeteren en te combineren tot een interpretatielaag tussen mens en informatie. Dit is gedaan met universitaire inbreng, hulp van specialistische bedrijven en overheidssteun. Er daarbij uitgaand dat informatie niet wordt geherstructureerd en toegankelijk moet zijn op het niveau van de gebruiker. Dat betekent voor de ene gebruiker dat hij in zijn dagelijkse taal kan werken, een ander vraagt om begeleiding en weer een derde gebruiker wil juist gericht met kernwoorden snel resultaat behalen.
Microsoft Dynamics CRM gaat het huidige interne informatie management systeem vervangen. Behalve relatiebheer worden de modules verkoop en marketing geimplementeerd door Covaris.
Bronnen: CRMcentraal & Covaris