Selecteer een pagina

Uitstekende klantenservice wordt door velen gezien als de sleutel tot succes voor klantenbinding. De nieuw functionaliteiten van de InVision Workforce Management oplossing sluiten hierbij naadloos aan.

Op de TCD 2007, van 24 t/m 26 april in Utrecht, stelt InVision Software haar nieuwste productversie iWFM 4.5 voor. De oplossing voor Enterprise Workforce Management werd op talrijke functies verbetert die de optimale inzet en tevredenheid van medewerkers verbeteren kan. Hierdoor zal niet alleen de efficientie in het klantencontact center stijgen maar zal tevens de klantenservice en klantenbinding optimeren.

“Met dank aan onze klanten” verteld Matthias Schoer, CTO InVision Software, “meer dan 470 klanten in vele landen hebben met hun te kennen gegeven wensen in de afgelopen 12 jaar ertoe bijgedragen dat uit iWFM de meest omvangrijke oplossing voor Enterprise Workforce Management is ontstaan die op de markt te verkrijgen is”.

Deze nieuwe versie is geheel in het Nederlands uitgevoerd en tevens beschikbaar in 9 andere talen.

Bronnen: CRMcentraal &  InVision Software