Selecteer een pagina

Ben je ook toe aan een oplossing voor alle losse sheets, overzichten, papieren dossiers en contracten van je personeel?

Sinds deze maand is MKB Nederland een unieke online service rijker. Prettig Personeel is geheel ontwikkeld vanuit de eigen vraag naar een eenvoudige, maar zeer complete oplossing om alle belangrijke personeelszaken op orde te houden. Met Prettig Personeel breng je al deze belangrijke gegevens op orde, beheer je het verzuim en contracten en krijg je automatisch bericht wanneer er iemand jarig is of wanneer een proeftijd afloopt. Installatie en training zijn niet nodig, je hebt namelijk direct vanuit de webbrowser op iedere computer met internet veilige toegang tot alle gegevens.

Direct kostenbesparend

Kosten voor een degelijk systeem kunnen snel uit de pan kunnen rijzen en ook een belangrijke factor zijn binnen je onderneming. Het mooie van Prettig Personeel is dat je een vaste prijs per werknemer per maand betaalt. Door gebruik te maken van de ziekteverzuim module kun je een goedkoper abonnement afdingen bij je Arbo dienst, omdat je een groot deel van deze doorgaans uitbestede taken nu eenvoudig zelf kunt uitvoeren. Andere kostenposten die vaak snel uit de hand lopen zijn de grote hoeveelheden papier die worden verbruikt en de tijd die nodig is voor administratie. Met Prettig Personeel zal de printer het rustiger krijgen en is je personeelsadministratie eenvoudig en snel op orde.

Een greep uit de basisfuncties van Prettig Personeel

  • Personeelsadministratie
  • Verzuimbeheer
  • Eenvoudig contracten en andere belangrijke documenten genereren
  • Notificaties aanmaken en ontvangen
  • Gepersonaliseerde omgeving

Prettig Personeel biedt gebruikers de eerste maand gratis en vrijblijvend een proefaccount aan.