Selecteer een pagina

Airtrade Holding, een van de grootste reisondernemingen van Nederland, heeft de T5 software van Trinicom in gebruik genomen voor de afhandeling van vragen van klanten. In eerste instantie schafte Airtrade de software aan voor een efficiëntere beantwoording van e-mails. Daarnaast vond de organisatie in de web selfservice module van T5 een manier om de veelgestelde vragen op internet beter te organiseren. Inmiddels speelt T5 een prominente rol in de klantcommunicatie van Airtrade.

Airtrade Holding bestaat uit een aantal werkmaatschappijen – te weten BudgetAir, Maduro Travel, VakantieXperts en Vliegwinkel.nl. De organisatie groeit snel en zocht daarom naar een oplossing om de toenemende stoom e-mailberichten adequaat af te handelen. Outlook had zijn beperkingen op het gebied van toegankelijkheid en leverde bovendien geen statistieken over de inhoud van inkomende mails en de snelheid en kwaliteit waarmee deze beantwoord werden. Na een pilot bleek de T5 software van Trinicom het best aan te sluiten op de behoeften en wensen van Airtrade.

Het selfservice-portaal speelt inmiddels een prominente rol in de communicatie van Airtrade. Zo worden klanten zoveel mogelijk gestimuleerd om zich met vragen eerst tot het portaal te wenden, in plaats van een e-mail te sturen of de telefoon te pakken. De eerste positieve ervaringen brachten Airtrade op het idee om T5 ook richting haar reisagenten in te zetten. Zo wordt T5 nu ook gebruikt ter ondersteuning van de reisagenten bij de verkoop van reizen.
 
Bronnen: CMScentraal & CCOnline