CRM-leverancier Rightnow Technologies heeft een specifieke CRM-oplossing voor de retailbranche gelanceerd. De oplossing is het resultaat van een samenwerking met klanten van Rightnow zoals Hallmark.com, Comet en Drugstore.com.
Rightnow Retail, dat is gebaseerd op de on-demand oplossing Rightnow 8, moet de effectiviteit van marketingcommunicatie gaan vergroten doordat retailers boodschappen op het juiste moment en op maat kunnen aanbieden aan de juiste klanten. Volgens Rightnow blijkt dat 68 procent van de consumenten een website bezoekt naar aanleiding van een e-mail van een retailer. De nieuwe retailoplossing moet een beter inzicht geven in iedere klant en elke interactie.
Retailers kunnen met de oplossing het voor hun klanten eenvoudig maken om producten te registreren en specifieke productinformatie op te zoeken. Daarnaast kunnen ze aankoopprocessen vereenvoudigen door relevante informatie in de juiste context en cross-sell-aanbiedingen gedurende elke stap aan te bieden.
ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/site.php/2459/nieuws/Rightnow_introduceert_CRMoplossing_voor_retailers.html” target=”_blank”>Lees verder op ITcommercie