Selecteer een pagina

Scribe Software, een customer relationship management (CRM) data-integratie provider, lanceert binnenkort Scribe Online Synchronization Services (SYS), de tweede grote dienst geleverd op het Scribe Online cloud integratieplatform.

Volgens de Manchester gevestigde bedrijf, biedt Scribe Online een cloud-gebaseerde alternatief voor integratie middleware, en vereenvoudigt de integratie ervaring zonder veranderingen aan de prestaties of functionaliteit. Het doel is om bedrijven de voordelen van geïntegreerde CRM-gegevens te laten zien uit een verscheidenheid van bronnen en technologieën in dagen, in plaats van maanden.

De timing is meer dan behoorlijk goed, omdat CRM zich als een categorie uitbreidtt, gedreven door bedrijven ‘erkenning waarbij de rijke gegevens van klanten (en partners) essentieel zijn voor een betere productiviteit, en voor het gebruik van cloud-enabled business innovatie buiten het bedrijf.

Veel bedrijven die ik heb gesproken zijn op zoek naar passende en relevante gegevens in soortgelijke real-time van vele interne systemen van het record om een ​​volledig beeld van de klanten te vergroten. Ze zijn op zoek naar hun CRM-systemen als de meta data repository van dergelijke geïntegreerde uitzicht. En nu willen ze meer gegevens van meer bronnen brengen , ook van buiten hun bedrijven.

En, natuurlijk, kan de kracht van het kennen van de meeste klanten-en het maken van de analyse van dergelijke gegevens op grote schaal beschikbaar voor business units en functies over het maken of breken een bedrijf. Over de volledige conjunctuurcyclus, relevante en inzichtelijke gegevens over klanten drijft succes, van productontwikkeling tot effectieve marketing, naar het bureau en ondersteuning te helpen voor het betreden van nieuwe markten.

Scribe heeft dan haar cloud aanbod ontwikkeld gebaseerd op Microsoft Azure, die onlangs is gelanceerd, om het starten van CRM-gegevens vanuit meerdere bronnen via cloud en op locatie, zinvol te maken. Zo’n hybride aanpak van data-integratie is des te zinvoller dan een hybride benadering van IT-infrastructuurdiensten, als je het mij vraagt. Je moet echt in de cloud om gebruik te maken van de hybride data-integratie voordelen.

Nu heeft Scribe het gemakkelijker gemaakt om gebruik te maken van cloud door synchronisatie diensten te bieden voor CRM-data integratie, een drag-and-drop affaire dat veel zakelijke gebruikers kunnen bereiken. Bovendien is het vrijgeven van Scribe SPARK, een ontwikkelaar programma ter bevordering van een gemeenschappelijke inspanning om het maken van meer verbindingen naar meer soorten gegevens beschikbaar voor meer synchronisatie inspanningen.

Lou Guercia, president en CEO van Scribe zegt: “Synchronisatie Services bouwt voort op onze toewijding om superieure CRM-integratie naar klanten en partners in de cloud. SYS vult een leegte in de markt voor een integratie tool die betaalbaar is en eenvoudig te gebruiken. Tot nu toe zijn de integratie-producten zijn ofwel te basic of te complex.”

Developer program

Scribe, met de SPARK Solution Developer Program is gericht op software-as-a-service (SaaS) providers, channel partners, system integrators, VAR’s, en andere zakelijke technologie consultants. Dit betekent dat terwijl IT-afdelingen maken zich op voor hybride cloud-gebaseerde CRM-integratie, de gemeenschap van ISV’s en VAR’s nodig heeft om sneller te bewegen, om te innoveren en de nieuwe modellen uit te breiden.

De SPARK Solution Developer Program is bedoeld om solution providers snel data integratie mogelijkheden tussen hun oplossingen en CRM, alsmede elke andere toepassing of eindpunt op Scribe Online te bouwen. Dit zal heel goed te passen in de Salesforce.com ecosysteem en de Microsoft Dynamics.

Scribe verwacht dat de partner netwerken delen en uitbreiden van klantgegevens en diensten met toegevoegde waarde op de top van die sloot en geïntegreerde data-voor een verscheidenheid van extra zakelijke dienstverlening, zei Guercia. Geïntegreerde en geautomatiseerde marketing services providers zoals HubSpot, Marketo en Eloqua, komen voor de geest.

Roger Hodskins, vice president van strategic alliances bij Scribe: “CRM is niet langer alleen een contact management systeem. Het is een kritische omzet enabler voor de business. Bedrijven die klantgegevens uit alle sectoren van de zakelijke voordelen te integreren met een hogere omzet en tevreden klanten.”