In versie 7 gaat In2CRM Social Media integreren. Dat betekent dat u naast uw zakelijke contactmomenten ook ziet wat uw relaties doen op Social Media (LinkedIn, Twitter en Facebook).
Dus als iemand belt voor een offerte, ziet u ook wat hij gisteren heeft meegemaakt op Twitter of Facebook. Gesprekken verlopen hierdoor veel sneller. En als de deal gesloten is, kijk u nog even naar zijn LinkedIn relaties. Misschien kan hij u ergens inleiden in zijn netwerk waar u zelf nooit binnen zou komen.
Sociale Integratie in CRM
De samenvoegingvan Social Media zal nieuwe kansen bieden voor bedrijven die bereid zijn om de nieuwe communicatiemogelijkheden ook daadwerkelijk commercieel in te zetten. Om het onze klanten makkelijk te maken, zoeken we naar zoveel mogelijk integratie. Zo kunt u LinkedIn, Twitter en Facebook in eén overzicht terugzien, bijvoorbeeld in uw timeline. Dus niet meer kijken op drie verschillende websites maar alles overzichtelijk bij elkaar in In2CRM.
Contacten delen met collega’s
Standaard ziet u uw eigen timeline. Maar u kunt het ook van een collega opvragen. Dit kan omdat In2CRM de zakelijke accounts deelt. De timelines worden opgeslagen in de database. Dat, zodat de timeline ook per bedrijf of per persoon gezien kan worden. Dus ook al bent u zelf niet geconnect op LinkedIn of volgt u iemand niet op Twitter, zolang een collega dat wel doet, heeft u toegang tot die gegevens. Dit is een unieke manier van delen van In2CRM.