Selecteer een pagina

Het opbouwen en onderhouden van sterke externe relaties is voor iedere organisatie van levensbelang. SuperOffice CRM zorgt voor nauwe banden tussen uw medewerkers en de relaties van uw organisatie.

Met SuperOffice CRM houdt u gemakkelijk alle contactmomenten bij. Ook krijgt u voor elke relatie van uw organisatie een uitgebreid overzicht van alle belangrijke informatie. Zo verbetert u in uw hele organisatie de productiviteit en het teamwerk. Met SuperOffice CRM heeft u alle noodzakelijke informatie direct bij de hand – ongeacht wie in het verleden een bepaalde relatie heeft onderhouden. Zo overbrugt u de kloof tussen afdelingen en specialismen.
 
Natuurlijk: aan een contact moet een vervolg worden gegeven, en dat kost tijd. SuperOffice CRM bespaart tijd, want bijvoorbeeld alleen al het zoeken naar gegevens van een externe relatie wordt nu veel gemakkelijker. Cruciale informatie over uw relaties is voortaan centraal opgeslagen en gemakkelijk te vinden. In luttele seconden heeft u een volledig overzicht van alle adresgegevens, de contactmomenten tot dan toe, brieven, faxen, alle correspondentie via e-mail én natuurlijk informatie vanuit andere databronnen (bv. uw ERP systeem en/of Internet bronnen). Met SuperOffice CRM is verbeterde productiviteit geen vage belofte meer, maar een snel en concreet meetbaar resultaat! AC Nielsen heeft het onderzocht en constateerde een productiviteitsverbetering van 20% binnen enkele weken. Tevreden medewerkers en klanten – ze maken allemaal deel uit van de SuperOffice-oplossing!

Bronnen: CRMcentraal & SuperOffice