Selecteer een pagina

Turkcell, de grootste aanbieder van mobiele telefonie en op twee na grootste GSM operator in Europa, heeft de Gartner CRM Excellence Award 2007 voor Emea gewonnen. Deze award van marktanalist Gartner is inmiddels voor de achtste keer gewonnen door een klant van Epiphany.De analisten van Gartner kozen Turkcell als winnaar vanwege zijn visie en georganiseerde benadering van uitdagingen. Ze waren ook onder de indruk van klantgerichte, multi-channel productontwikkelingsstrategie die klantloyaliteit beloont. Turkcell maakt gebruik van Infor CRM Epiphany, een oplossing voor geëntegreerde marketing, sales, service en analytics. Met behupl van deze oplossing groeide en verbeterde de interactie met Turkcell’s 31,8 miljoen klanten. Het telecombedrijf heeft meer dan 23 miljoen interacties met klanten per maand via 19 verschillende communicatiekanalen. Deze klantgerichte benadering heeft bijgedragen aan de winst van de onderneming. “We zijn trots op deze award,’ zegt Meltem Sahin, hoofd Marketing Insights en Reporting bij Turkcell. “Ons voortdurende streven naar maximale klanttevredenheid wordt beloond. Met behulp van Infor CRM Epiphany hebben we de klachten met dertig procent verminderd en is de oplossing van klachten in één keer met vijftien procent gestegen. Alleen al vorig jaar hebben we de klanttevredenheid verhoogd in een markt waar onze concurrenten te maken hebben met dalingen in klanttevredenheid.’ ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/site.php/2421/nieuws/Turkcell_wint_Gartner_CRM_Excellence_Award_.html” />

ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/site.php/2421/nieuws/Turkcell_wint_Gartner_CRM_Excellence_Award_.html”>Lees verder op ITcommercie