Selecteer een pagina

Hemmink. een importeur van onder andere elektrotechnisch installatiemateriaal, heeft voor de beheersing van haar sales-, marketing- en serviceprocessen een CRM-oplossing ingezet en heeft gekozen voor Update.seven, de CRM oplossing van Update software.

Alle relatie- en klantgegevens zullen met de CRM-oplossing van Update software gecentraliseerd worden en voor elke werknemer toegankelijk zijn. De Zwolse onderneming wil hiermee de interne communicatie verbeteren. Door de geïntegreerde schermen van Update.seven kan Hemmink  naast klantcontacten, ook afspraken, taken en projecten op een klantgerichte wijze beheren. Met deze aanpak wil Hemmink haar klanten nog beter van dienst zijn en kunnen de servicekosten dalen. Verder zorgt Update.seven dat er meer managementinformatie beschikbaar komt, om zo gerichter te kunnen communiceren en verkopen.

ITcommercie” href=”http://www.itcommercie.nl/nieuws/id2632-Bouwimporteur_Hemmink_zet_gentegreerd_CRM_in.html”>Lees verder op ITcommercie