Selecteer een pagina

Infor maakte onlangs bekend een samenwerking aan te gaan met Orbis Global. De strategische samenwerking stelt Infor in staat Infor10 CRM Enterprise (Epiphany) samen te voegen met MRM-software van Orbis. Dit biedt wereldwijde marketeers een holistische, closed-loop CRM-oplossing die marketing, sales en service integreert voor een doeltreffender beheer van de marketing lifecycle.

Dankzij de samenwerking met Orbis Global kan Infor Orbis MRM en CRM Enterprise Infor10 samenvoegen, zodat:

  • Wereldwijde marketeers de marketing lifecycle doelmatig kunnen besturen in een geïntegreerde oplossing voor alle programma’s en kanalen. Ze krijgen een betere data-integriteit en meer inzicht zodat ze de marketingprestaties kunnen verhogen.
  • Effectieve samenwerking en uitwisseling tussen marketing, CRM en sales wordt gevormd via realtime inzicht in de belangrijkste marketingactiviteiten, materialen en ontwikkelingen. Hieronder vallen bijvoorbeeld de budgetten, kostenbeheersing, briefings, kritische tijdlijnen, creatieve beoordeling en goedkeuring, optimalisatie van de resources en digital asset management.
  • Gegevens en campagnes zijn gestandaardiseerd in één omgeving, waardoor het binnen de gestelde tijd en budget opleveren van marketingactiviteiten wordt gewaarborgd.
  • Marketeers regelmatig hun marketingstrategieën kunnen evalueren en de processen en programma’s voortdurend kunnen beoordelen, teneinde de time-to-market en productiviteit te verbeteren en onnodige kosten te verminderen.
  • De verdeling van taken, het omgaan met capaciteitsproblemen, het automatiseren van interne controles en goedkeuringen, krachtig digital asset management en field marketing content lokalisatie tools makkelijker georkestreerd kunnen worden.

Toename complexiteit binnen een marketingafdeling

Grant Halloran, CEO van Orbis Global: “Marketing ondergaat een enorme en snelle paradigmaverandering. Een explosie in de communicatiekanalen heeft de complexiteit van het efficiënt en effectief beheren van een marketingafdeling exponentieel doen toenemen. Het organiseren van duizenden van marketingactiviteiten, processen, content creatie en de bijbehorende financiële investeringen is een enorme uitdaging. Dankzij deze samenwerking kan de marketeer concurrentievoordeel behalen door de upstream procesefficiëntie geleverd door Orbis MRM met de downstream marketingeffectiviteit gegenereerd door de Infor10 CRM-suite te combineren.”

Goed geïnformeerde besluitvorming

Jackie Palmer, senior productmanager bij Infor: “Door het ontwikkelen van een closed-loop CRM-oplossing die marketing, sales en service samenvoegt, genereren we de juiste instrumenten voor het maken van plannen en het uitvoeren en bewaken van multichannel marketingcampagnes. Gebruikmakend van de MRM-functionaliteit van Orbis Global, zal Infor10 CRM Enterprise uitgroeien tot een nog efficiëntere marketingoplossing die een snelle en goed geïnformeerde besluitvorming over alle programma’s en kanalen mogelijk maakt.”