CRM-Resultants meldt dat op 6 december 2006 is Microsoft CRM 3.0 live gegaan bij Op Waterbasis in Sneek, een onderneming gelieerd aan Vinea, de grootste reisorganisator voor jeugdvakanties voor kinderen van 7 – 19 jaar. Al meer dan 50 jaar organiseert Vinea deze vakanties in Nederland, maar ook in de rest van Europa.
Op Waterbasis heeft vijf eigentijdse, stoere en mooi ingerichte groepshuizen voor 15 tot 90 personen. Een grote vloot kwalitatief uitstekende, herkenbare valken. Iedere basis heeft een eigen haven, een ruim eigen erf met zonnige terrassen meestal aan het water. Iedere basis heeft hetzelfde voorzieningenniveau, elk met een eigen karakter. Deze accommodaties worden verhuurd door Op Waterbasis. In CRM worden alle boekingen en relaties geautomatiseerd vastgelegd en verwerkt. Ook alle andere activiteiten, zoals schoonmaken en service van de accommodaties, en contacten met leveranciers en andere relaties worden in CRM opgenomen.
Directeur Jos Snijders Blok: “Het vastleggen van klantgegevens en klachtcontacten in één samenhangend systeem binnen de gehele organisatie zorgt niet alleen voor efficientie winst. We zijn nu in staat om alle relevante klantgegevens eenvoudig bij elkaar te vinden en op deze manier kunnen de klant snel en goed van dienst zijn. Onze medewerkers hebben op het werk en ook thuis alle gegevens over klanten en boekingen beschikbaar. Dan maakt onze verkooporganisatie slagvaardiger. Ik ben de hoofdrolspelers van het implementatieproject van Microsoft CRM 3.0 zeer dankbaar: Nel Hollema (Op Waterbasis), Tim Postma (Hoofd Automatisering Vinea), Gert-Jan de Ruiter (Hoofd Reserveringen Op Waterbasis) en Bas van Sluis (Projectleider CRM Resultants).”
Bronnen: CRMcentraal & CRM-Resultants