Selecteer een pagina

Capillary Technologies is een sociaal CRM-bedrijf dat vertegenwoordigers helpt betrokken te raken via mobielverkeer, e-mail, sociale- en in-store kanalen. Dit CRM-bedrijf kondigde aan dat het 15.5 miljoen dollar heeft verdiend met Series A financiering. Dit project wordt geleid door Sequoia Capital en Norwest Venture Partners met medewerking van Qualcomm Ventures. Capillary Technologies biedt een cloud-gebaseerd SaaS-platform aan voor klantbetrokkenheid, klantenwerving, loyaliteit en sociale CRM-oplossingen. Het CRM-bedrijf werkt momenteel met meer dan 100 grote merken, verspreid over wereldwijd 10.000 locaties en deed pas zijn intrede op de markt van de Verenigde Staten. Enkele bekende klanten van deze CRM-onderneming zijn Puma, Nike, Sunglass Hut, Pizza Hut, Mothercare, Robinson’s, Store21 en United Colors of Benetton.

Volgens de medeoprichter van Capillary Technologies, Krishna Mehra, is het moeilijk om klanten te betrekken bij de diverse zaken. De bestaande CRM-mechanismen omvatten niet veel kwalitatief goede klantendata en het systeem van Capillary Technologies brengt een oplossing voor dit probleem.

Het CRM-systeem is aantrekkelijk voor klanten vanwege de mogelijkheid om het te integreren met honderden verschillende systemen. De CRM-software heeft ook een real-timeoptie, die klanten meteen na de inschrijving kunnen gebruiken. Real-time is wat dit CRM-systeem uniek maakt vergeleken met andere sociale CRM-oplossingen.

Met toegevoegde financiering kan het CRM-bedrijf zich beter concentreren op het groeiende Amerikaans klantendatabase, waar er momenteel proeven worden uitgevoerd met diverse merken en CRM-verkopers in dienst worden genomen. De CRM-onderneming neemt ook mensen in dienst in Europa, China en Australië. Er zullen enkele productontwikkelingen plaatsvinden die gericht zijn op het verbeteren van de diepe integratie tussen het CRM-systeem, de mobiele platforms en de sociale profielen van klanten. Hierdoor kunnen merken documenten middels een klik gemakkelijker delen.