Selecteer een pagina

Er zijn vele dingen die kleine bedrijven zoals Ramon Ray the Smallbiztechnology.com Team moeten doen om te verzekeren dan hun bedrijf groeit. Veel van deze dingen zijn gerelateerd aan klanten, verkoop en marketing. Marketing automatisering (CRM) verkoper Act On Software en Forrester hebben samen gewerkt en vonden 7 dingen die elk klein bedrijf moet doen.

  1. Gebruik meer online vergeleken met offline marketing strategieën om kopers en potentiële klanten te bereiken om breder te wedijveren en bestaande klanten te behouden;
  2. Concentreer je meer op levenslange klantenwaarde in plaats van klant overname kosten;
  3. Gebruik een combinatie aan strategieën, waaronder e-mail, web en sociale media programma’s, die hen in staat stelt klanten/ potentiële klanten te bereiken door meerdere communicatie punten;
  4. Koester klantvooruitzichten zorgvuldig en wacht tot de juiste tijd om toekomstige klanten door te sturen naar de verkoopafdeling; veel bedrijven missen hierbij belangrijke mogelijkheden;
  5. Meet programma’s en campagnes om te profiteren van de vele typen grafieken die je tegenwoordig ter beschikking hebt;
  6. Vermeerder de samenwerking tussen de verkoop en marketing afdeling. Als deze twee samen werken kunnen omzet targets en doelen ingesteld te worden en programma’s en strategieën worden gedefinieerd die zullen werken;
  7. Behoud marketing budgetten door harde tijden, profiteer van mogelijkheden en stel geen zaken uit zoals geografische uitbreiding en in dienst neming.