Selecteer een pagina

De Amerikaanse leverancier van CRM-software Rightnow Technologies heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met het Nederlandse bedrijf The Selfservice Company. Het Nederlandse bedrijf heeft een dialoogmanager ontwikkeld waarmee een klant in gewone spreektaal vragen kan stellen aan een virtuele assistent op een website. De intelligente koppelingen met de CRM-software van Rightnow geeft die virtuele assistent toegang tot de volledige centrale kennisbank en kan antwoorden terugkoppelen in spreektaal.

Het voordeel van de virtuele assistent is dat deze 24×7 beschikbaar is, zodat klanten hun vragen kunnen stellen wanneer het ze zelf het beste uitkomt. Dat kan door de dialoogmanager van The Selfservice Company door gewoon te chatten met de assistent in spreektaal. Het uiterlijk van die virtuele assistent kan compleet worden aangepast zodat die aansluit bij de branding van het merk.

ITcommercie website” href=”http://www.itcommercie.nl/site.php/2368/nieuws/The_Selfservice_Company_voegt_dialoog_toe_aan_CRMsoftware_Rightnow.html” target=”_blank”>Lees verder op ITcommercie