Muziekcentrum Frits Philips uit Eindhoven heeft gekozen om het customer relationship management (CRM) systeem van Maximizer te gaan gebruiken. Maximizer CRM 10.5 moet het mogelijk maken dat de relatiebeheer, verkoopmanagement, marketing en remote databasesynchronisatie in één systeem onder te brengen is.
Het bestaande kaartverkoopsysteem is niet optimaal voor het onderhouden van alle klantengegevens en relaties, zeker als het gaat om zakelijke contacten, aldus het Muziekcentrum. Deze zakelijke markt is sterk groeiend en met name door deze ontwikkeling is het centrum op zoek gegaan naar een nieuw CRM-systeem. Het centraliseren van alle data die betrekking hebben op relaties, zowel publiek als zakelijk, is het hoofddoel van de verandering, zodat er efficiënter gewerkt kan worden. Daarbij moet de data geschikt worden voor analyses, waarvoor verfijning van klantkenmerken nodig is.
“Omdat we voor het eerst met een volwaardig CRM-pakket gaan werken, wilden we zeker weten dat de uitvoerende partij onze eisen begreep en kon vertalen naar een omgeving waar iedereen baat bij heeft”, aldus Huub Graat, hoofd gebouwenbeheer en automatisering bij Muziekcentrum Frits Philips, “Systony heeft ons geïmponeerd met hun heldere uitleg en overtuigende projectplanning, en heeft onder meer om die reden de opdracht voor dit project gekregen. We verwachten dat in februari van 2009 Maximizer 10.5 geintegreerd is met onze andere systemen. Vanaf dat moment zal de relatie met onze zakelijke contacten en vaste klanten doelmatiger worden.”
Bron: CRMkiezen