CRM wordt steeds goedkoper door het aanbieden van oplossingen via het SaaS-model. SaaS (Software as a Service) houdt in dat de software gehost wordt en dus gehuurd wordt van de aanbieder. Dit verlaagt de investeringskosten voor bedrijven aanzienlijk. De verwachting is dat Saas in de toekomst van CRM-software nog verder zal groeien.
Doordat initiële investeringen niet aan de orde zijn, is het risico voor organisaties minimaal. Zeker gezien de huidige terughoudendheid van ondernemingen om grote investeringen te doen, biedt SaaS uitkomst. Bijkomend voordeel is dat de software en data op een externe server opgeslagen staan. Het risico van dataverlies is hierdoor minimaal. Ook is de software vanaf elke willekeurige locatie te benaderen.
Wie in deze tijd gaat investeren in software zal vooraf goed afwegen wat de voordelen zijn voor de onderneming. Op welke termijn verdient de investering zich terug is een vraag die steeds meer managers zich afvragen. Ook bij de aankoop van een CRM-systeem zal deze vraag nadrukkelijk gesteld worden. DirectManager wordt om deze reden na de proeftijd ook aangeboden op basis van SaaS.
DirectManager komt bedrijven tegemoet die opzien tegen de risico’s van het investeren in (CRM) software. Om uitgebreid kennis te kunnen maken en bedrijven de mogelijkheid te geven een weloverwogen beslissing te maken heeft DirectManager vanaf nu een volledig gratis proeftijd van 3 maanden. Tijdens deze maanden kunnen alle onderdelen van het programma uitgebreid geprobeerd worden zonder het risico te lopen een slechte investering te doen.
Bron: DirectManager