Alterian is leverancier van customer engagement oplossingen en lanceerde onlangs versie 7 van de Alterian Content Manager (ACM v7). Deze versie is een combinatie van diverse innovaties voor centraal contentbeheer met nieuwe mogelijkheden voor hergebruik van content elementen in e-mail- of social media campagnes. Door de social media analyse van Alterian SM2 en de webanalytics van Alterian WebJourney, functioneert op basis van ACM v7voor doelmatige online customer engagement.
David Eldridge, CEO van Alterian: “Het web is belangrijk voor de manier waarop klanten naar een organisatie kijken en bepaalt hun mate van betrokkenheid. Websites moeten daar op aansluiten. Tegelijkertijd zijn ze ook onderdeel van een bredere digitale engagement strategie. De nieuwste versie van Alterian Content Manager helpt organisaties om zich volledig te concentreren op het creëren van intelligent engagement met hun klanten. Dit alles via een geïntegreerde en goed afgestemde aanpak voor web content management, e-mail, social media monitoring en webanalytics centraal beheert binnen het CMS. Zo ontstaat meer traffic en stimuleren ze de merkbekendheid.”