Selecteer een pagina

Twinfield, marktleider in online administraties, maakt bekend dat Stichting de Vrije School Noord en Oost Nederland na een intensief vergelijkingsproces van verschillende online producten, definitief gekozen heeft voor de administratieve webdienst van Twinfield. De Stichting bestaat uit drie vrije basisscholen en drie scholen voor voortgezet onderwijs. Alle facturen en andere betalingen worden door de zes scholen uitbesteed aan de Stichting.Volgens Geert Bulsink, hoofd financiële administratie van Stichting de Vrije School Noord en Oost Nederland, was de keuze voor Twinfield na het vergelijken van de verschillende online boekhouddiensten, snel gemaakt. “De webdienst komt helemaal tegemoet aan de eisen die we hebben; het is gebruiksvriendelijk, veilig en het werkt snel. Daarnaast is het implementatieproces erg vlot verlopen. We besloten in november 2006 over te stappen op Twinfield. Twee maanden na de eerste implementatiedag draait het systeem al vlekkeloos. De heldere rapportages en analyses bieden ons de mogelijkheid tot het geven van advies op maat. We kijken naar de kosten van elke school, en zetten deze naast de kosten van een vergelijkbare school. De scholen kunnen vervolgens overwegen of en hoe zij hun kostenposten moeten aanpassen. Deze benchmarking-mogelijkheden ben ik in mijn vakgebied nog niet eerder tegengekomen.”? André Kwakernaat, directeur en mede-oprichter van Twinfield: “Scholen ervaren onze webdienst als zeer praktisch, omdat de boekhouding vanaf meerdere locaties in te zien is, zowel door administratieafdeling als door de scholen zelf. Dat heeft als voordeel dat op elk moment duidelijk is wat de financiële stand van zaken is. Ook hoeven onderwijsinstellingen nu niet meer maanden op de jaarcijfers te wachten. Scholen hebben behoefte aan real-time informatie. In de zomer wordt bepaald of er ruimte is voor nieuw lesmateriaal of investeringen in een nieuwe gymzaal haalbaar zijn, dus is het van belang snel te weten welke financiële speling er is. Vaak blijkt dat inzicht in de financiële cijfers direct van invloed kan zijn op de lesomgeving van de leerlingen.”?

Bron: Twinfield