Selecteer een pagina

Software gigant is van plan om uit te breiden, het personeel sterkte te verhogen

SAP Thailand’s business plan is een verdere versterking van zijn enterprise resource planning (ERP) klantenbestand, met name in het midden-en kleinbedrijf (MKB) markt.

SAP Thailand’s managing director, Thomas Tom Zack zegt: Het zal ook een enorme focus hebben op de verkoop van mobiliteit, customer relationship management (CRM), business intelligence (BI) en real-time analyse in de basis en daarbuiten. Het bedrijf zal ook zeer actief ingaan op een aantal nieuwe gebieden en moet in staat zijn om klanten te helpen bij het uitbreiden van hun gebruik van SAP voor de beste bedrijven.

Zack zegt: “We verwachten een sterke groei in de belangrijkste marktsegmenten te zien, terwijl anderen kunnen worden beïnvloed door de overstromingen. Het is duidelijk dat de productie-segment en consumentenproducten segment een aantal gevolgen van de overstroming zullen ondervinden, met de focus op het snel online terugkrijgen hun fabrieken.  We zien andere sectoren, zoals financiële, beveiliging en verzekeringen [FSI], telecom, overheid, en de olie-gas blijven groeien.

Hij voegde eraan toe dat SAP Thailand de afgelopen jaren heel snel groeit en het bedrijf blijft investeren in meer middelen, inclusief meer verkoop, pre-sales, consultancy en ondersteunend personeel.

Zack zegt: “In de toekomst zal dit zich continueren en wij zullen snel mensen toevoegen om het team te versterken bij de aanvraag van onze klanten en prospects.”

Het bedrijf investeert ook sterk in marketing events voor meer oplossingen en wat SAP kan betekenen voor Thaise klanten om beter te kunnen concurreren in de steeds concurrerende markt.

Zack zegt: “Met meer vrijhandelsovereenkomsten, dit is waar veel prospects ons voor bellen, om te zien hoe SAP hen kan helpenom hen regionaal en mondiaal klaar te maken om te concurreren.

“Als de grootste en snelst groeiende zakelijke toepassingen bedrijf wereldwijd, en hier in Thailand, zijn we goed gepositioneerd om hen te helpen voor Best-beheerde-bedrijven.”

Hij voegde eraan toe dat over het algemeen, de Thaise economie in een zeer goede vorm is, en de invloed van de overstroming zal in sommige gebieden groot zijn, maar hebben weinig effect elders, dus de uitgave en de groei zal zich weer herstellen.

“Onze business strategie van de afgelopen periode was zeer klantgericht en partner-centrisch. We zijn zeer succesvol geweest in het leveren van waarde aan onze klanten, door te focussen op oplossingen die niet alleen van belang voor hun industrie, maar brengt echte “Best Practice” voor hun industrie aan de klant. Deze focus op de industrie heeft echt zijn vruchten afgeworpen voor ons, en we hebben vastgelegde materiaal marktaandeel als gevolg. Deze focus wordt gecontinueerd met meer specialisatie van onze partners om oplossingen voor de industrie.”

Het bedrijf is van plan om innovatie te stimuleren rond real-time-analytics en mobiliteit, en op de markt te brengen een gespecialiseerd verkoopteam zich rond de kern van technologieën om haar klanten profiteren meer van de 3.000 bestaande producten te helpen.

Hij drong erop aan dat real-time analytics en mobiliteit de twee belangrijke technologische verschuivingen zijn die IT in Thailand vormgeven.

Met haar belangrijkste producten, SAP Hana kunnen gebruik maken van ‘in-memory “technologie als hulp bij het gebruik van de enorme hoeveelheden gegevens, gecombineerd met real-time interfaces naar de kern ERP-systemen om er zeker van te zijn dat de laatste gegevens altijd op de vingertoppen van de leidinggevenden zijn. Ondertussen kunnen Sybase SUP mobiliteit en Afaria beheer klanten helpen zakelijke applicaties gemakkelijk te implementeren op een groot aantal verschillende apparaten, met beveiliging en beheerbaarheid.

Daarnaast heeft het geïntegreerde oplossingen om te gaan met complexe data types, met name sociale media zoals Facebook en Twitter. Daarom kunnen de oplossingen niet alleen omgaan met de gegevens van deze diensten, maar het helpt ook gids intelligente besluitvorming als gevolg.

Zack zegt: “We zijn begonnen met een aantal van cloud-computing-diensten in de afgelopen jaren. Thailand is geen early adopter van cloud aanbod en conservatiever dan andere landen, maar het zal langzaam gebeuren de komende jaren. We hebben ook net aangekondigd onze bedoeling om SuccessFactors te verwerven, de leider in cloud-based HRM-oplossingen, die onze verhuizing zal versnellen in deze zeer snel groeiende marktsegment.”