Infor, leverancier van software, brengt een nieuwe solutie op de markt die Inforce Everywhere heet. Deze solutie is opgezet op het sociale enterprise platform voor maatschappelijke applicaties, Force.com, van een andere softwareleverancier, namelijk salesforce.com. De software koppelt Salesforce CRM aan Infor erp-gegevens.
Met Infor’s nieuwe solutie Inforce Everywhere, is het voor gebruikers mogelijk om erp-gegevens met gegevens uit Salesforce CRM te combineren. De software laat erp klantinformatie zien binnen de crm-oplossing van Salesforce.com. Wanneer gebruikers in contact zijn met een klant, moet het voor hen bijvoorbeeld mogelijk zijn om toegang te hebben tot uitgebreidere informatie zoals facturen, retouren, zendingen en vorderingen. Deze gegevens worden met crm-gegevens gesynchroniseerd.
De nieuwe solutie is op Force.com, het sociale enterprise platform voor maatschappelijke applicaties, gebouwd door de softwareleverancier. Het middleware platform Infor10 ION is daarnaast bepalend voor de connectie tussen crm, erp en andere ION-applicaties. Gebruikers moeten in staat zijn om zowel in crm- als in hun erp-systemen contacten aan te maken, door dit enkele verbindingspunt.
Los van de connectie tussen crm- en erp-gegevens gebruikt de software ook open, sociale en mobiele mogelijkheden van Force.com en Chatter van salesforce.com. De communicatie en samenwerking binnen de organisatie moeten hierdoor bijgeschaafd kunnen worden.